Kohta täällä räjähtää
kun mammat alkaa kilpaa haukkumaan tän illan Erilaiset äidit-jakson perhettä..hih....mamumies, ympärileikkaus, mies joka ei suostu tekemään mitään kotitöitä....kaikki klassiset av-aiheet...
Kommentit (11)
Siis vauva oli vaan nakattu mummolle ja mummo haki oheishuoltajuutta. Ennenkuin muste ehti kuivua paperissa niin äiti haki lapsensa takaisin kotiin.
Tänne tarvitaan osaajia. Elättäköön jokainen itse tuliaisensa. Joku järkevä voisi tehdä lakialoitteen tästä kun ihmisten omassa yläpäässä ei taphdu mitään
mies ei voi vaihtaa kakkavaippaa, hyvä tekosyy niin pääsee helpommalla kun vetoaa uskontoonsa, vai mikä sillä oli syynä.
kun mammat alkaa kilpaa haukkumaan tän illan Erilaiset äidit-jakson perhettä..hih....mamumies, ympärileikkaus, mies joka ei suostu tekemään mitään kotitöitä....kaikki klassiset av-aiheet...[/i
Tosin minullakin on mamu- mies. :D Joskin ihan tuossa ohjelmassa olevan miehen vastakohta. Muslimi ja hänen vastuulla on aina enemmän ollut vaihtaa kakkavaipat ja kotityötkin hoituu. :)
vaan ortodoksi.. kannattaa pitää tämä ajatus mielessään - ei siis uskonnosta kiinni kuten varmaan monet teistä alkaa herjata!
kun mammat alkaa kilpaa haukkumaan tän illan Erilaiset äidit-jakson perhettä..hih....mamumies, ympärileikkaus, mies joka ei suostu tekemään mitään kotitöitä....kaikki klassiset av-aiheet...
Eikä edes räjähtäny. Huonostippa palstan tunnet. Kyllä täällä kovemmin räjähtää, kun arvostellaan ihan tavallista väliaiakaisesti työttömäksi jäänyttä suurperhettä.
vielä ton naisen teinipojan lapsi asuu noilla, eli epäonnistunut äitinä aikasemminkin eiks niin?:D ja vanhempi nainen, jolla mamumies, ku ei eronnut av-mamma muitakaan miehiä saanu :D voin vaan kuvitella...ja itse en oo tätä mieltä siis, av-palstaa oon vaan aika kauan seurannu....
Suuniteltu sektio, miehenä mamu mies, rantagigolo lomamatkalta tuotu, oma lapsenlapsi asuu samassa perheessä, jne.