Rv 32+6
Onko paikalla muita joilla suunnilleen sama vaihe menossa? =) Olisi kiva kuulla miten voitte ja millaisella mielellä odotatte vauvan syntymää. Oletko vielä töissä ja jos niin miten jaksat?
Itse kotona 2v esikoisen kanssa. Vointi on tosi hyvä, ainoastaan yöunet huonot ja liikkuminen mahan kanssa jo vähän tavallista hitaampaa.Ja nyt juuri flunssa, ja tukkoinen olo tekee hengittämisen välillä tosi tukalaksi. Mutta hyvin pikkuvaivoilla mennään siis, hyvä niin :).
Kommentit (5)
Ei nyt ihan samassa pisteessä, mutta halusin vastata silti :) Esikoista odotetaan, ei enää millään malttaisi, haluaisi jo pikkusen syliin. Jännittää, ja ajatukset vilisee!
Fyysisesti raskaus ollu erittäin helppo, kohta kävellen lääkärille.. :)
Töissä pitäisi jaksaa vielä kolme viikkoa, vaikka ei millään jaksaisi aamulla herätä ajamaan puolen tunnin työmatkaa. Illatkin ovat vielä täynnä ohjelmaa ja tuntuu, etten ole ehtinyt kunnolla valmistautua pikkuisen tuloon.
Työpöydän ääressä tulee välillä pilkittyä, kun yöt ovat vähän levottomia. Töistä en kehtaa olla ihan pienestä syystä poissa, koska minulle ei ole ketään tuuraajaa ja työt jäisivät vain kasaantumaan omalle pöydälleni. Kömpelö olo on mahan kanssa, mutta mitään vaivoja ei ole, edes flunssaa en ole itselleni onnistunut saamaan. Esikoistani odottelen.
Mietiskelin tässä, mikähän mahtaisi olla sopiva tekosyy, jolla voisin hakea pari saikkupäivää?
lasten kanssa. Rv 32+2. Vointi on hyvä, flunssa minullakin. Jalassa todettiin laskimotukos, siihen Klexane lääkitys. Sairauslomaa myös. Eli näillä mennään:)
Väsymys vaivaa mutta muuten olo hyvä, vauva liikkuu reippaasti ja varsinkin iltaisin aikamoista hulabaloota masussa.
Kolmas tulossa, 9v ja 8v odottavat pikkuista jo kovasti. Olen ollut sairauslomalla jo muutaman viikon työstäni, arki mennyt pääosin nukkuessa.
Täällä siis samassa vaiheessa. Olo ollut aika kehno, kovat liitoskivut ollut jo monta viikkoa, hemoglobiini alhainen ja väsyttää koko ajan.
Nyt myös flunssassa, joten viime yönä ei tullut paljoa nukuttua.
Olen myös kotona 3v esikoisen kanssa ja vauvaa odotamme koko perhe jo innolla :)