Lyhenteet palstalla?
Olen jo kauan lukenut palstaa,mutta siltikään ei ole selvinnyt lyhenteet esim. juurikin tämä av? tai ov? ei mitään hajua mitä ne tarkoittaa :D
Osaisiko joku valaista tätä mammaa näissä lyhenne asioissa, myös niissä muissa mitkä ei nyt tulleet mieleen:)
Kommentit (7)
Ov on lyhenne, jonka voi kirjoittaa otsikon loppuun tiedoksi, että lisäviestiä on viestikentässä.
naureskelen täällä nyt etten ole muka tajunnut tuollaista :D
Ov on lyhenne, jonka voi kirjoittaa otsikon loppuun tiedoksi, että lisäviestiä on viestikentässä.
Luulin, että OV = on valitusta, kun aina on ollut.
Mä luin joskus jostain (täältä varmaan) kysymyksen, että tarkoittaako av-mamma "aina valittavaa". On valitusta... :D
Mä luulin ennen että "ev" tarkottaa "ei vittuilua" :P Niinku että alottaja ei haluu että sille vittuillaan / alottaja meinaa ettei kyseessä oo vittuilu vaikka viesti saattaa siltä vaikuttaa...
on aihe vapaa, eli tämä palsta, ov tarkoittaa on viesti (otsikon lisäksi). Nämä ov- ja ev-lyhenteet eivät tässä nykyisessä palstaformaatissa ole enää kovin olennaisia.