Mies jonka kans seurustelen paljasti et katteli mun fb-profiilia USEIN kun oli ihastunut muhun :(
siis ennen kuin seurusteltiin vielä. Onko tervettä ihastusta vai merkki hulluudesta, tulevasta mustasukkaisuudesta tms.? Mä en ole ikinä etsinyt ihastusteni tietoja netin kautta, joten tuli aika karmivan "stalkattu" olo!
Kommentit (16)
vielä nykyaikana avoin seinä, jota kuka tahansa voi käydä katselemassa? .
Jos on, olet tyhmä.
kans kyttää yks ihastus fb:n kautta eli ollaan samalla kaverilistalla kyllä, mut aina näkyy aktiivisten laatikossa.
Ahdistaahan se ja oon yrittänyt sulkee siltä päivityksiä ja kuvat. Ihan normaali mies mut en vaan tykkää kun tullaan iholle.
Mäkin teen välillä niin, että katselen ihastukseni kuvia facesta...:)
Ja oon naimisissa, se vaan piristää päivää!!;)
Jokainen tervehenkinen ihminen kyllä googlaa ihastuksensa kohteen... Ties mitä paljastuu, hyvää tai pahaa. Tai ei mitään. Mutta on todellakin normaalia vaklata ihastuksiaan. Ennen nettiä se tehtiin vaan siten, että ajettiin fillarilla sata kertaa ihastuksen kohteena olevan talon ohi ja KYYLÄTTIIN. Noin niinkuin teininä. Nykyään kun voi vaklata netissä, sitä kehtaa aikuisetkin tehdä.
ja herättää sietämättömän kaipuun kerätä tiedonmurusia ihmisestä johon on ihastunut, että oppisi tuntemaan tämän ja kenties ihastumaan vielä enemmän, jotta uskaltaisi tehdä ratkaisevan siirron. Terveellä ihmisellä ihastuminen pysyy normaaleissa rajoissa eikä mene ikkunan takana kiikaroimiseksi ja hengityspuheluiksi.
Mikä on aktiivisten laatikko? t:ohis
on laatikko jonka otsakkeena "sexually activated" ja siellä on lista sillä hetkellä aktiivisista ihmisistä.
Mikä on aktiivisten laatikko? t:ohis
on laatikko jonka otsakkeena "sexually activated" ja siellä on lista sillä hetkellä aktiivisista ihmisistä.
kaikki ihastukset :) ihan normaalia.
kans kyttää yks ihastus fb:n kautta eli ollaan samalla kaverilistalla kyllä, mut aina näkyy aktiivisten laatikossa.
Mistä sä tiedät, että se "kyttää", onko se kertonut?
Johtuu ihan siitä että kotona ollessa kone ja fb on aina auki ja ohimennen vilkaisen sitä, en kyttää ketään :) Toivottavasti nyt kellekään mun kaverille ei tule musta kyttäysfiilis :(
Mistä sä tiedät, että se "kyttää", onko se kertonut?
mutta eikös toi aktiivinen loota vaan ilmoita sen, että joku on koneella faceen kirjautuneena ja voit siksi yrittää alkaa tsättäillä sen kanssa. Ei se merkitse, että se on mitenkään sun profiilia kattomassa tai muuta sellaista...
mutta eikös toi aktiivinen loota vaan ilmoita sen, että joku on koneella faceen kirjautuneena ja voit siksi yrittää alkaa tsättäillä sen kanssa. Ei se merkitse, että se on mitenkään sun profiilia kattomassa tai muuta sellaista...
Juuri näin! Se tarkoittaa just sitä, että ko. henkilö on FACEBOOKISSA. Ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa mitä hän siellä FB:ssä katsoo.
Ahdistaahan se ja oon yrittänyt sulkee siltä päivityksiä ja kuvat. Ihan normaali mies mut en vaan tykkää kun tullaan iholle.
jos asia häiritsee niin kannattaa sulkea FB. Musta on kyllä normaalia, että ihastuksen profiilia käydään katsomassa. Se on sitten eri asia kuinka usein...monta kertaa kertaa päivässä ei ehkä ole enää normaalia...
Jokainen tervehenkinen ihminen kyllä googlaa ihastuksensa kohteen... Ties mitä paljastuu, hyvää tai pahaa. Tai ei mitään. Mutta on todellakin normaalia vaklata ihastuksiaan. Ennen nettiä se tehtiin vaan siten, että ajettiin fillarilla sata kertaa ihastuksen kohteena olevan talon ohi ja KYYLÄTTIIN. Noin niinkuin teininä. Nykyään kun voi vaklata netissä, sitä kehtaa aikuisetkin tehdä.