keksitäänpä nyt niitä aforismeja
elämään eksyneet-tyyliin. Mä yritän:
"Surkeata on kun ikävä ihminen yrittää olla hauska. Ei ole kivaa kenellkään, ei."
-ap
Kommentit (133)
Ihanasti aurinko paistaa, linnut laulaa,
sää on kirkas ja vienosti tuulee,
vähän voimistuu ja
rakeitakin tulee
luntakin tuiskauttaa
sitten vähän salamoi, jyrähtelee
ja räntää romahtaa taivaan täydeltä.
Ystäväni, kaikkea tätä
voi tapahtua samassa paikassa samana päivänä
nykypäivänä. Niin on maailman kirjat sekaisin.
Laita tämä seinällesi ja maksa katastrofirahastoomme, niin voimme yhdessä pysäyttää ilmastonmuutoksen.
ne on vaan koristeita lasikulhossa
Nyt saa heittäytyä nakuksi
hetkutella vailla rihmankiertämää
ravistella riippurintoja
antaa pakaroille ilmakylpyjä
Tänään on kansainvälinen Alasti Töissä -päivä, laita tämä seinällesi jos sinunkin työpaikkasi on mukana tempauksessa!
Kun elämä potkii päähän, muista, että aina jollain menee huonommin kuin itselläsi. Nosta pää ylpeänä pystyyn ja riemuitse kun naapurin Marjatan talo palaa!
Laita tämä seinällesi jos iloitset kun muilla menee vielä huonommin kuin itselläsi.
Ystäväni
et pidä minuun mitään yhteyttä
en milloinkaan saa kutsua luoksesi
et muista minua onnitteluilla
et ole tukenani murheissani
et ole edes tavannut minua oikeasti
eikä sinua ei voisi vähempää kiinnostaa
mutta rakastan sinua koska näytät hyvältä kaverilistallani ?
Laita tämä seinällesi jos sinulla on mediaseksikkäitä julkkisystäviä!!!
jos sinunkin elämäsi on kuin karvainen omena kulhossa.
Miehet, elämän karvaiset hedelmät
rakkauden omenat
joista toukat kurkistelevat kutsuvasti
ja ojentuvat poimittavaksi rakkauden puusta
Me naiset rakastamme omenia
niitäkin joissa on toukkia
niitäkin joissa on karvaa
niitäkin joissa on outoja pehmeitä kohtia
Kopioi tämä seinällesi jos rakastat omenia!
Toisinaan viisasten viisaus onkin mitä suurinta typeryyttä, sanoo juuri tämä viisas aforismi.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2012 klo 14:42"]
kiitos
[/quote]
Kyyneleitä henkisestä kivusta
"Se, mitä olen elämän yliopistossa oppinut vastaa vähintään kahta maisterin tutkintoa eikä sitä voi rahassa mitata" Tane 42-vee
"On mulla painoa monta sataa kiloa, mutta onhan pimpsastani tupsahtanut maailmaan paljon iloa" Mirkku 29v. (5 lapsen mamma)
Armollisuutta on se, että totaaliluuseriudenkin voi kuitata aina "Elämän Yliopistolla". Laita tämä seinällesi, jos olet käynyt Elämän Yliopistoa. Jännä nähdä kuinka monta meitä on, kihihihi.
Sinä elämään eksynyt, elämän yliopistoa kahlannut ihminen, tiedätkö, että Elämä on. Elämä on elämään eksymistä ja elämänyliopistoa. Siinä kaikki, thats it. Lisää tämä seinällesi, jos näin on.
"Minun täytyy kiittää siitä, jotka ovat minua loukanneet, sillä muuten en ymmärtäisi miltä toisesta voi tuntua.
Minun täytyy kiittää niitä, jotka ovat minut jättäneet ja hyljänneet, kun eniten tukea olisin tarvinnut, muuten en osaisi päästää irti ja olla itsenäinen.
Minä kiitän niitä, jotka ovat sylkeneet minua päin naamaa, sillä ilman heitä minulla ei olisi luonnetta ja lujaa tahtoa selvitä, ja nousta aina uudelleen jaloilleni.
Lisää seinällesi, jos et ole katkera ja vihainen elämän kolhuista, vaan hyvin koulutettu selviämään vastoinkäymisistä, vaikka kuinka lujaa se sattuisikin!!!"
Että kiitoksia paljon kaikille maailman kiusaajille ja ilkimyksille. Kannatte hienosti osanne elämässä. Älkää vain menkö itseenne ja ottako vastuuta käytöksestänne.Jalo tehtävänne on tuottaa muista ihmisistä vain hienoja ja jaloja persoonia.
jos istut karvaisen eläimen päällä. Tänään on Kansallinen majava-päivä.
"Minun täytyy kiittää niitä, jotka ovat minua loukannet, erityisesti niitä, jotka ovat tehneet sen tahalleen ja nauttien siitä.
Minun täytyy kiittää niitä, jotka ovat minut jättäneet ja hylänneet, kun eniten tukea olisin tarvinnut, se on kasvattanut epäluottamustani ihmisiä kohtaan ja vaikettanut ystävystymistä.
Minä kiitän niitä, jotka ovat sylkeneet minua päin naamaa, sillä sehän on aivan normaalia käytöstä ja voin kertoa sen lapsillenikin.
Lisää tämä seinällesi, jos et halua olla katkera ja vihainen elämänkolhuista, mutta kiusaamisen takia kärsit itsetunto-ongelmista ja yksinäisyydestä, kamppailet vihantunteiden kanssa ja käyt kalliissa kelan tukemassa terapiassa, jos hakemuksesi on hyväksytty. Lapsesi ovat ehkä jo hoitopaikassa kun sinä kotona syöt mielialalääkkeitä kun menneitten muistojen painot hyökyvät päälle ja koet olevasi liian huono äidiksi.
Käytännössä:
Näin vaikeaa voi olla anteeksiantaminen, johon meidät kaikki on kutsuttu.
Runosuoni kukkii ja kukkii,
se lienee kuolematon,
sitä ei koskaan voi ammentaa lopullisesti tyhjiin
ja elämään eksynyt se yhä vain syvemmälle eksyy
tilulilulei.
Jos joskus mietit
...onko ketään enää lähelläsi?
...kuuleeko sinua kukaan?
...välittääkö kukaan siitä mitä teet?
tee pieru.
Laita tämä seinällesi jos juuri pieraisit.
laita kaunis kuva itsestäsi
muista olla tykätty ja suosittu
kerää tarpeeksi kavereita
sano usein "ihanaa!"
tykkää muiden viesteistä,
vaikka ne tuntuisivat
vähän tai paljon
typeriltä.
Ettei pääsis unohtumaan.
tää oli hyvä, pitäisköhän laittaa..:D