Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perkeleen harjoittelijat ja tettiläiset

Vierailija
19.09.2012 |

joita meidän pomo tänne ottaa avokäsin. Kaikki ne jää mun vastuulle kun oon ainut työntekijä joka on toimistolla 8-16.

Taas on yksi tettiläinen jolle pitää väkisin keksiä hommaa. Noloa kun ei ole muuta kuin jotain siivoamista ja kaappien järjestämistä.

Saakelin vaivaannuttavaa..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti osaa pari provoa per tuntia keksiä.

Vierailija
2/13 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se parempi ettei nuoret saisi mitään mainittavaa työkokemusta ensimmäiseen cv:hensä ja jäisivät kaikki työttömiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten aikuisten työttömyysprosentti on yli 20%. Nuoret pitää saada tottumaan työmaailmaan jo aikaisin, ja vaikka heistä voi olla vähän vaivaa, asiaa kannattaa miettiä pidemmälle kuin oma ärsyyntyminen.

Vierailija
4/13 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa ärsyyntyminen laantua ja keksit varmasti tekemistä, vähintään juteltavaa. Ainahan voit myös kysellä kaikenlaista opinnoista, aiemmista töistä jne. Olethan sinäkin ollut joskus harjoittelija tai uusi työntekijä.

Vierailija
5/13 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä mitään mutta oon sanonut pomolle että järjestäisi niille jotain tekemistä mutta ei. "Kyllä sä jotain keksit." No, EN KEKSI.

Kun ei niillä voi mitään oikeita töitä teettää, niin se on sitten jotain pihan lakaisemista jne. Mun mielestä se on vaan noloa.

ap

Vierailija
6/13 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun ei tarvi keksiä koululaisille mitään tekemistä, ne on tutustumassa siihen oikeaan työhön eikä kaappien siivoamiseen. pidät niitä vierellä ja kerrot, mitä itse teet. ei sen kummempaa. äläkä ainakaan jätä niitä yksin, se ei ole tetin tarkoitus.

Vierailija
7/13 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa on paljon tettiläisiä, ja heille on aika vaikea keksiä tekemistä. Jonkun verran kyllä, mutta kun suuri osa työstä tai oikeastaan kaikki tehdään tietsikalla, ja ohjelmat ei ol eihan helppoja. Virheiden ja yleisten yrityssalaisuus tai turvasääntöjen mukaan ei voi päästää tekemään mitä vaan. Ja suht yksinkertiastenkin töiden opettelu vie koulutetultakin viikkoja. Ei enää ole edes paperiarkistoja. Tettiläiset meillä istuu paljon kahvitilassa ja lukee lehtiä. Vaikka he osallistuvat kokouksiin ja saavat tehdä jotain juttuja, niin työn koko kuva ei todella kirkastu. On meillä on ollut fiksujakin, jotka ovat halunneet lähinää katsoa vierestä ja kyselevät asioita. se on ihan ok.

Vierailija
8/13 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tettiläisten seurata mun työskentelyä kun käsittelen asiakkaiden raha-asioita. Ja nyt olen TAUOLLA jos joku kuittailee etten voi näyttää vierailevani av:lla!:D

ap

Vierailija
9/13 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tettiläisiä ja harjoittelijoita ollut nyt useampana vuonna. Pomo nakittaa niiden valvomisen aina mulle. Alkuun nikottelin, mutta nyt hommat jo sujuu.

Kun pomo ilmoittaa, että silloin ja silloin tulee tettiläinen, mä alan kerryttää paskahommia niitä varten. Eli siis jätän tekemättä sellaisia mulle epämieluisia, mutta helppoja hommia. Viimeksi tettiläiset raivas viikon yhtä varastoa, johon mä olin keränny kaikenlaista joutavaa. Yhden viikon tettiläiset maalasi mustalla liitutaulumaalilla läjän tauluja ja pesivät todella likaisia kaulapantoja (ne ois voinu pestä koneessa, mutta mun mielestä oli mielenkiintoisempaa seurata käsinpesua).

Työharjoittelijat onkin sitten vähän haastavampia, kun niillä on aina joku eri opintokokonaisuus mitä niiden pitää oppia. Silloin laitan ne vaan alkuun seuraamaan päältä, sitten opetan miten homma tehdään ja tehdään työtä yhdessä. Lopulta harjoittelija tekee työtä ja minä katson päältä (tää on se paras osuus).

Hermoja tuohon kyllä vaaditaan, suorituisin noista töistä todella paljon nopeammin yksin, mutta kuinka sitä muuten tulevaisuuden työntekijöitä saadaan kuin opettamalla.

Vierailija
10/13 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, että omat työsi jäävät tekemättä jos koko ajan pitää neuvoa uutta ihmistä.

Tai lähde koko paikasta, et selvästi ole kunnioitettu työntekijä.

Vierailija
11/13 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet törkeä, ei voi muuta sanoa. Käytät hyväksesi viattomia tettiläisiä kun voi yhtä hyvin koneessa niitä '' pantojas '' pestä.  mieti käytöstäs ...

Vierailija
12/13 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäinen olet? ja minkä näköiset tatu sinulla on. miten sukulaiset suhtautuvat niihin.

Vierailija
13/13 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ei..väärä ketju, helvettiä kosketus näyttö