Miten tehdään suolihuuhtelu?
Nolo kysymys, etenkin palstailijoiden kärkkäitä mielipiteitä ajatellen, mutta kysynpä kuitenkin.
Olemme suht uuden miesystävän kanssa tutustuneet hieman peppuseksin saloihin, pientä hyväilyä yms. toistaiseksi vasta kuvioissa, mutta me molemmat haluaisimme kokeilla enemmänkin. Minua vaan hävettää hieman, koska tuntuu, ettei suoleni ole koskaan tyhjä, vaikka olisin juuri kakalla käynyt. Olen siis itse kokeillut työntämällä sormea peppuun ja kakkaa on jäänyt sormeen. :/
Yritin apteekista vilkaista suolihuuhteluun tarvittavia juttuja, mutten löytänyt, enkä kehdannut kysyä. :) Löytyisikö palstalta ketään joka viitsisi neuvoa. Mille hyllylle pitää siis apteekissa mennä jne.
(ja joo joo, tiedän kyllä, että ei pidä ryhtyä peppuseksiin jos kakka-asiat pelottaa, mutta toki olisin silti mielelläni puhdas eikä tarvitsisi tuollaisia miettiä!)
Kommentit (8)
jollekin myyjälle ja pyydät suolihuuhtelua. Ne antaa se sellaisella pussissa. Näin ainakin meillä. Jos haluat jotain sanoa niin sano että aiot pitää paastoa tai on ollut pahaa ummetusta. Ne ei sielä kysele mitään.
Sitten otat sen pussin ja laitat sinne käden lämpöstä vettä. Laitat sen pillin peppuun. Tää voi tuntua alkuun vähän ilkeeltä. Sitten päästät pikkasen vettä sieltä letkun kautta peppuun. Pistät letkun kiinni. Siinä on sellanen muovinen namiska mistä säädetään.
Annat veden olla vähän aikaa pepussa ja sitten päästät sen sieltä pois.
Tietysti parempi jos pystyt pitämään veden sillä hetken aikaa, mutta alkuun se voi olla hankalaa...
Mun mies on käyttäny suolihuuhtelua jo kauan ummetukseen aina välillä. Sai sitten mutkin kokeilemaan ja oon tykänny paljon. Mä söin sellaista lääkitystä joka laitto mahan kovalle ja toi oli iso apu...
Tsemppiä se on mukavaa kun sen oppii ja on kokeillu muutaman kerran.
ihan siinä pöntöllä istuessa. Ja sit vaan puristan pepun kiinni. Alkuun siinä pöntöllä on hyvä jos tulee heti tarve kakata niin kaikki menee pönttöön :)
Jos anaalisuihkun ostaminen nolottaa, niitä ei tarvitse ostaa apteekista. Netistä saa vaikka minkälaisia perustarvikkeita suolihuuhteluun. Verkkoapteekit ja seksikaupat myyvät nettikaupoissaan suolihuuhtelutarvikkeita, ainakin https://www.seksikauppa.fi/tuotteet/anaaliseksi/anaalisuihkut/2084/ ja https://www.apteekkiostos.fi/Vatsa-ja-ruoansulatus/Suolen-huuhtelu-ja-t…;. Joten jos se oikeasti ujostuttaa, niin ei kenenkään tarvitse tietää asiasta. Sen kun tilaa netistä ;)
Käy Sillanpään sivuilla kysymässä..
Mikä elämäntaparemonttiohjelma se oli, jossa osallistujat laitettiin aina suolihuuhteluun? Tuli vaan mieleen yhtäkkiä.
Kyllä niitä löytyy yleensä sieltä mistä ummetus- ja muita vatsalääkkeitäkin.
Homma toimii niin että täytät pussiin litran - puolitoista verran ruumiinlämpöistä vettä, sitten ripustat pussin jonnekin hieman ylemmäs, ja itse menet kontalleen tai kyljelleen lattialle, letkun pää peräsuoleen ja sitten vedentulolukitus letkusta auki. Anna veden valua suoleen rauhassa, sitten voi vähän aikaa hieroskellen vatsaa lepäillä, ja sitten kun alkaa tuntua että on ulostustarve, päästää vesi ulos suolesta.