Apuja, 2vkon päästä pitkä viikonloppu uuden miestystävän kanssa
kylpylässä. Mitä kaikkea ehdin vielä tekemään näyttääkseni hyvältä ;) Kaikki vinkit kehiin, mitä kannattaa tehdä/ostaa.
Kommentit (38)
Täytyy kopioida talteen kakkosen vinkit, jos vaikka minäkin pääsisin treffeille;) Loistavaa. Onnea ap:lle!
tuo vatsantyhjennysvinkki oli hyvä ja tarpeellinen.
Ei hajuvettä. Mä sain mun miesystäväni partavedestä törkeän allergisen kohtauksen ensitreffeillä.
Ja korut. Meinasin jättää sen kun sillä oli suomen leijona. Kannattaa olla niidenkin kanssa tarkkana.
t. hajusteaineallergikko
>Kumeja mukaan tai todistus sukupuolitautien klinikalta, että olet puhdas.
Tutkijat ovat myös havainneet, että kyseinen fenyletylamiini-hormonia vapautuu runsain mitoin ihmisen tavatessa viehättävän ihmisen."
Vapautuu jos vapautuu. Fluorinhan tiedetään - täysin kiistatta - tyrehdyttävän hormonien eritystä.
Fluoria meille pakkotarjoilee vesilaitokset suuressa viisaudessaan.
Aineen on kiistatta osoitettu olevan myrkky, joka on haitallinen aivoille, hormonineritysjärjestelmälle ja luustolle.
Aine kerääntyy koko elämän ajan ja jää pysyvästi elimistöön!
Joukkokanne vesilaitosta vastaan lienee ainoa tapa saattaa tämä mielettömyys jonkinlaiseen järjelliseen päätökseen.
Tutkimustulokset fluorin haitallisuudesta ovat kiistattomat, mutta ainakin Yhdysvalloissa oikeuslaitokset ovat asettuneet sen intressipiirin puolelle, joka katsoo, että IHMISIÄ on pakkolääkittävä niin kuin KARJAA.
Mitään muuta perustetta fluorin lisäämiselle juomaveteen ei ole kuin "HAMMASTERVEYS"!!! Vaikka fluoria saa aivan tarpeeksi HAMMASTAHNASTA!! (Tuubissa muuten KIELLETÄÄN NIELEMÄSTÄ. Vesijohtoveden mukana moista hyvin tarpeellista varoitusta ei valitettavasti tule, vaikka määrä (0.1 mg eli 100 µg) jo yhdessä vesilitrassa on suurempi kuin monen vitamiinin päivittäinen saantisuositus!)
Fenyletylamiini-hormonia vapautuu runsain mitoin ihmisen tavatessa viehättävän ihmisen!!!
Juo pullovettä ja käytä xylitol-hammastahnaa.
tuossahan menee kaikki vapaa-aika ja miettikääpä sitten jos on duunannut noi kaikki ja sitte se mies sanooki, että sori hani, ei mua ehkä sitte niin kiinnostakaa.
tuossahan menee kaikki vapaa-aika ja miettikääpä sitten jos on duunannut noi kaikki ja sitte se mies sanooki, että sori hani, ei mua ehkä sitte niin kiinnostakaa.
tulkitsinko oikein hymähtelyt suolihuuhtelua suosittelevalle. Itse olen todella hyväksi havainnut tuollaiset harrasteet.
Minulla on hyvin laiska suoli, ja etenkin poissa kotoa on sen kanssa hankaluuksia. Vatsa ei toimi tai toimii liikaakin. Ainakin ilmavaivat ovat ylimaalliset. Siitä on romantiikka kaukana, kun yrittää pinnistellä pieraisematta, kun mies halii.
Suolihuuhtelu parina päivänä ennen matkaa, magnesiumtabletteja pari kpl iltaisin reissussa. Aamulla menet muka hakemaan lehden tms ja käyt samalla hotellin yleisessä wc:ssä. Magnesiumin ansiosta vatsa tyhjenee aamulla kerralla.
ja keskittyisin myös vällyjen väliin. Meillä ensimmäinen hotellireissu kesti 24 tuntia, josta 18 tuntia oli intohimoa ja leiskuntaa ja peittojen heiluttelua. Ostin uudet alusvaatteet ja yöppärin ihan turhaan. Ripsiväriäkään en kaivannut ;-)
Nyt olemme naimisissa ja 3 lásta.
kosmetologille heti, kasvojen puhdistus, karvalaser, suihkurusketus, botoxit, kulmakarvojen laittaminen, pimperon flooran tasapainottaminen, ettei ala haisemaan kala jyystön jälkeen, pedikyyri, manikyyri, uudet alusvaatteet jokaiselle päivälle, kiva seksy yöppäri, mieluiten pari. Uudet vaatteet, käsilaukku ja muista lukea lehti huolella joka päivä, että vaikutat fiksulta. Pari kirjaa kandee lukea myös. Urheile, juo vettä pari litraa päivässä, vitamiinikuuri ja laihduttaa ehdit hyvin pari kiloa. Kannattaa myös tutustua miehen lempiharrastuksiin ja ripsien pidennykset helpottaa ihastuneena räpyttelemistä ja silmäpeliä. Suosittelen myös, että puhdistat korvat huolella vaikusta, jos nuolee korvaa, ei maistu vaikku. Moni öljy antaa siihen. Kampaajalla pitää käydä myös ja jos haluat voit ottaa jonkun tuhman tatuoinnin selkään. Selluliittohoito tekee aina terää ja tietysti vatsan tyhjennys ennen kuin matkaatte, jotta vessassa ei haise paska.
Riittääkö?
Tuliko nuo tuossa, naiselliset vaatteet, puistokävelyyn, illalliselle, aamiaiselle ja siihen väliin. Aloita laihis nyt heti ja lopeta alkoholin juominen. Kihahtaa sitten yks lasi kivasti ohimoon, etkä vaikuta vanhalta juopolta. Harjoittele hymyilemistä ja hiljaa olemista. Myös luonnollisen kikattelun opettelu kannattaa.
Tatuoinnin jättäisin hankkimatta, mutta uudet parfyymit päivään ja iltaan ehdottomasti!
Sanottiinko tuossa hiustenpidennys - niin miehet tykkäävät pitkistä hiuksista.
Etköhän tuolla selviä yhdestä viikonlopusta uuden miehen kanssa. Voi olla, että ei harmita jos hänestä ei sitten kuulu mitään. Saat istua kotona aamutakissa ja vetää chileläistä punkkua ja katsoa itseksesi tanssii tähtien kanssa. Yllättävän miellyttävä kokemus ehkä sekin....
otettava juttu, mutta ekaa kertaa pidemmällä yhteisellä reissulla. Eli vaikutuksen olen jo tehnyt, mutta en haluaisi sitä enää pilatakaan.
Ja juu, meillä yhdessä ruuan tekeminen on todella mieluista ja romanttista....molemmat käymme töidemme takia aivan liikaakin ulkona syömässä, joten siinä ei ole meille mitään hohtoa.
ap
kait sen verra voin sanoa, että lehtiä luen ja kirjoja, teen väitöskirjaa jne eli se puoli kunnossa ja mies myös tietää tuon. ap
niihin miehenkin harrastelehtiin, pari vuosikertaa Tekniikan maailmaa, Mikrobittiä, Metsästys&Kalastus tms.?
Onpahan sitten edes jotain puhuttavaa teillä, ei tarvi vaan silmiä räpsytellä..
Kakkonen sun lista on ihan paras
anusvalkaisu puuttuu. Jos meinaa jyystää 18 tuntia, voi vaihtelu virkistää, mitä jos ei olekaan kivan näköinen se pyllyreikä, voi mennä miehellä fiilikset ja se on goodbye.
Siis missä kylpylässä voi paistaa itse blinejä? Mulla on nyt mennyt jotain ohi omilla kylpyläreissuilla...
Puheemme liikkuu pitkälti politiikassa kun hän on virkamies ja minä valtuutettu :) Eli puheenaiheita en pelkää, mutta toivoin vinkkejä mitä kerkeisin vielä ulkoisesti tekemään. Laihduttaa ei tosiaan tarvitse, vaikka sitä joku uudestaan kauppasikin, mutta jotain pikkujuttuja kyllä voisin vielä kokeilla.
ap
syödä enimmäkseen ulkona, eikä ähertää jotain tiskejä ja blinejä.
Mä ehdottomasti satsaisin siihen, että on hauskaa. Tyynysotaa, peuhausta, seksiä, ulkoilua, pelailua ja todella paljon flirttiä. Ei mitään tunnevinkua tai ininää, kun sä et koskaan puhu mitään.
(nimim. edellinen suhteeni meni pieleen, kun tunnevinguin ja halusin ehkä liikaa sitoutumista... harmittaa vieläkin. Olisi pitänyt vampata enemmän ja painostaa vähemmän)