Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuja, 2vkon päästä pitkä viikonloppu uuden miestystävän kanssa

Vierailija
23.10.2012 |

kylpylässä. Mitä kaikkea ehdin vielä tekemään näyttääkseni hyvältä ;) Kaikki vinkit kehiin, mitä kannattaa tehdä/ostaa.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosmetologille heti, kasvojen puhdistus, karvalaser, suihkurusketus, botoxit, kulmakarvojen laittaminen, pimperon flooran tasapainottaminen, ettei ala haisemaan kala jyystön jälkeen, pedikyyri, manikyyri, uudet alusvaatteet jokaiselle päivälle, kiva seksy yöppäri, mieluiten pari. Uudet vaatteet, käsilaukku ja muista lukea lehti huolella joka päivä, että vaikutat fiksulta. Pari kirjaa kandee lukea myös. Urheile, juo vettä pari litraa päivässä, vitamiinikuuri ja laihduttaa ehdit hyvin pari kiloa. Kannattaa myös tutustua miehen lempiharrastuksiin ja ripsien pidennykset helpottaa ihastuneena räpyttelemistä ja silmäpeliä. Suosittelen myös, että puhdistat korvat huolella vaikusta, jos nuolee korvaa, ei maistu vaikku. Moni öljy antaa siihen. Kampaajalla pitää käydä myös ja jos haluat voit ottaa jonkun tuhman tatuoinnin selkään. Selluliittohoito tekee aina terää ja tietysti vatsan tyhjennys ennen kuin matkaatte, jotta vessassa ei haise paska.

Riittääkö?

Vierailija
2/38 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosmetologille heti, kasvojen puhdistus, karvalaser, suihkurusketus, botoxit, kulmakarvojen laittaminen, pimperon flooran tasapainottaminen, ettei ala haisemaan kala jyystön jälkeen, pedikyyri, manikyyri, uudet alusvaatteet jokaiselle päivälle, kiva seksy yöppäri, mieluiten pari. Uudet vaatteet, käsilaukku ja muista lukea lehti huolella joka päivä, että vaikutat fiksulta. Pari kirjaa kandee lukea myös. Urheile, juo vettä pari litraa päivässä, vitamiinikuuri ja laihduttaa ehdit hyvin pari kiloa. Kannattaa myös tutustua miehen lempiharrastuksiin ja ripsien pidennykset helpottaa ihastuneena räpyttelemistä ja silmäpeliä. Suosittelen myös, että puhdistat korvat huolella vaikusta, jos nuolee korvaa, ei maistu vaikku. Moni öljy antaa siihen. Kampaajalla pitää käydä myös ja jos haluat voit ottaa jonkun tuhman tatuoinnin selkään. Selluliittohoito tekee aina terää ja tietysti vatsan tyhjennys ennen kuin matkaatte, jotta vessassa ei haise paska.

Riittääkö?

Huh, huh. Miten ihmeessä minä olen ikinä saaanut ketään miestä, kun en ole murto-osaa noista toimenpiteistä käynyt läpi ennen ekaa yhteistä yötä? Ikää nyt 40 ja vakituisia suhteita ollut viisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon paasto ja suolihuuhtelu, ettei tarvitse heti mennä hotelliin paskalle? En mä ainakaan halua aloittaa sillä tuoretta suhdetta.

Vierailija
4/38 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosmetologille heti, kasvojen puhdistus, karvalaser, suihkurusketus, botoxit, kulmakarvojen laittaminen, pimperon flooran tasapainottaminen, ettei ala haisemaan kala jyystön jälkeen, pedikyyri, manikyyri, uudet alusvaatteet jokaiselle päivälle, kiva seksy yöppäri, mieluiten pari. Uudet vaatteet, käsilaukku ja muista lukea lehti huolella joka päivä, että vaikutat fiksulta. Pari kirjaa kandee lukea myös. Urheile, juo vettä pari litraa päivässä, vitamiinikuuri ja laihduttaa ehdit hyvin pari kiloa. Kannattaa myös tutustua miehen lempiharrastuksiin ja ripsien pidennykset helpottaa ihastuneena räpyttelemistä ja silmäpeliä. Suosittelen myös, että puhdistat korvat huolella vaikusta, jos nuolee korvaa, ei maistu vaikku. Moni öljy antaa siihen. Kampaajalla pitää käydä myös ja jos haluat voit ottaa jonkun tuhman tatuoinnin selkään. Selluliittohoito tekee aina terää ja tietysti vatsan tyhjennys ennen kuin matkaatte, jotta vessassa ei haise paska. Riittääkö?

Huh, huh. Miten ihmeessä minä olen ikinä saaanut ketään miestä, kun en ole murto-osaa noista toimenpiteistä käynyt läpi ennen ekaa yhteistä yötä? Ikää nyt 40 ja vakituisia suhteita ollut viisi.

Olisit tuon kaiken tehnyt, niin ei olisi tarvinnut kukasta kukkaan hyppiä. No, ollaan armollisia, kun sunteet on laskettavissa yhden käden sormilla, mutta entä lyhyet suhteet?!

Vierailija
5/38 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tulee kiire mut kyllä ne jossain Puolassa äkkiä tekaisee

Vierailija
6/38 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kait sen verra voin sanoa, että lehtiä luen ja kirjoja, teen väitöskirjaa jne eli se puoli kunnossa ja mies myös tietää tuon.

Koskemtologia mietin, mutta pitäisi varmaan käydä aika pian, ettei ainakaa mitään isompia punasia laikkuja sit enää olis.

Sääret ja bikinirajan epiloin säännöllisesti, kynnet on aina lakattu, ripsipidennyksiä en tarvitse kun omat aika pitkät, mutta toki tuuheemmat voisi olla. Kampaajalla kävin 3vkoa sitten, että jos vaikka just ennen sitä kävis.

Ehkä jonkun naamion voisin ostaa ja vaikka selluliittivoiteen ja kuorinnan.

Alusvaatteetkin on aina nätit.

ap

Vierailija
7/38 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse itselleen vastamalla sen mielyttävimmän vastauksen saa.

Vierailija
8/38 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee vain täystyrmäys, että homma hoidossa. Enpä olisi nähnyt sitä vaivaa, jos tämän olisin tiennyt!!

t. -2

Vierailija
9/38 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestomeikki!

Siis kestovärjäys ripsiin ja kulmiin ja vaikka vielä rajaustatuointi luomiin.

Kylpylässä on kuitenkin vettä, joten meikit ei pysy tai niitä joutuu varomaan jne.

Vierailija
10/38 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen kuin oikeasti on! Eipähän tule turhia pettymyksiä myöhemmin..

Vierailija
11/38 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä on lähdössä sun matkaan kylpylään ja mietit tyhjäpäisiä mietteitä jostain selluvoiteesta jne. Kahdessa viikossa et tee ihmeitä, joten luota siihen mikä äijää on alunperin kiinnostanut. Ole normaali, puhu järkeviä, pukeudu nätisti ja meikkaa hillitysti. Älä ressaa, äläkä juo viikonlopun aikana liikaa.

Toisekseen olet menossa kylpylään, eikös siellä kylvetä, rääkätä ihoa ja olla punakoita. Mitä teet juhlakampauksilla ja ripsipidennyksillä tällaisissa olosuhteissa?

Homma synkkaa tai sitten se ei synkkaa.

t. Äijä

Vierailija
12/38 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee vain täystyrmäys, että homma hoidossa. Enpä olisi nähnyt sitä vaivaa, jos tämän olisin tiennyt!!

t. -2

Älä ap viiti tuhlata palstalaisten aikaa.

Vierailija
13/38 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei käy niinkuin sille työhaastatteluun menijälle ;)

Vierailija
14/38 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin aikoinani artikkelin miten ottaa suihin ennen ensitreffejä. Olemme nyt olleet naimisissa 15 vuotta.

Pari nykyaikaista opetusvideota helpottaa kiintymyssuhdetta myös huomattavasti.

Tämä on vain puoliksi vitsi.

Vierailija
15/38 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku tuossa totesi, niin kylpylässä ei lisäosilla (edes ripsillä) tee yhtään mitään. Laihtuakaan ei tarvitse, mutta selluliittivoiteella ajattelin saada edes vähän napakamman ihon. Nuo botoxit ym jätän omaan arvoonsa, mutta jos jollain vielä joku asiallinen vinnki on niin kiitos.

ap

Vierailija
16/38 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itsellä ois moinen kohdalla, niin miettisin nyt jo mitä pakkaan mukaan :D oon aina ollu vähän semmonen siisti kassialma, mutta toisaalta, reissuista jää kurja maku jos jotain tärkeetä unohtuu!

Ottaisin varmaan itse selvää kylpylän varustetasosta, palveluista jne. Tarviitko siis esim oman föönin? Minkäkokoisen meikkiarsenaalin tarvitset mukaan? Jos teen itse reissun tyttöjen kesken, raahaan mukanani tavaraa niin maan hemmetisti. Mutta jos kyseessä ois pariskuntaretki, etenkin uudempi suhde, niin miettisin myös miltä näytän tavaravuoren kanssa toisen silmissä :D

Itse valmistaudun myös reissuihin kuvittelemalla reissua etukäteen. Siten hoksaan mitä mahdollisesti tarvitsee selvittää. Ja tietysti laukun sivutaskussa on hätätapauksien varalle esim. maitohappobakteereja, erikokoisia laastareita (hiertymät), buranaa jne

-Muumimammaksi kutsuttu :D

Vierailija
17/38 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on yleensä aika minimivarustelu, mutta aina on kuitenkin kaikkee ollu. Meikkejä ym tartten paljon, mutta ne tuo mies on jo nähnyt :) ja maitohappobakteerit luonnolisesti löytyy!!

Itseni varustelun ja laittamisen sijaan oon miettinyt urakalla mitä laitan noina päivinä ruuaksi (tai osittain yhdessä laitetaan) ja ne oon jo keksinyt melkeinpä kokonaan, mutta tosiaan omaa blinipannua ym on raahattava mukana, sillä se ei yleensä varustuksiin taida kuulua!

ap

Vierailija
18/38 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen ei paljon enää peitto heilu, kun makaatte hiilarikoomassa...

Vierailija
19/38 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin aikoinani artikkelin miten ottaa suihin ennen ensitreffejä. Olemme nyt olleet naimisissa 15 vuotta.

Pari nykyaikaista opetusvideota helpottaa kiintymyssuhdetta myös huomattavasti.

Tämä on vain puoliksi vitsi.

Olen aina saanut vain kehuja taidoistani ja moni on avautunut kuinka tylsiä suurin osa naisista on sängyssä. Ei kuulemma mitään oma-aloitteisuutta, heittäytymistä tai leikittelyä tai edes alkeellisia tietoja anatomiasta tai yleensä siitä mikä tuntuu hyvältä!

Esim. pallienkäsittelytaitoni ovat kuulemma ilmiömäiset, suurin osa ei kuulemma osaa tehdä niille mitään.

Vierailija
20/38 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan aina käyty ulkona syömässä kylpyläreissuilla, blinipannun raahaus ylittää jo munkin varustetason :D

mitäs muuta on ohjelmassa?

-muumimamma

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi