Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään Shanghaissa käynyttä?

Vierailija
22.10.2012 |

Mahtaisiko olla paikalla ketään, joka tuntisi kaupungin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohdiskelen hotellin sijaintia eli mistä se "kannattaisi" ottaa? Kyseessä on opiskelijoiden opintomatka( 16vuotiaita) ja olen ihan pihalla mikä kaupunginosa olisi kätevin liikkumisen ja ostosten, yms. kannalta.

Vierailija
2/6 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanjing Lu on hienompi ostoskatu. Kun seuraa sitä poispäin joesta (l. länteen) ja siitä menee vielä muutaman korttelin matkan eteenpäin, niin sieltä alkaa löytyä hyvää kompromissia edullisen ja keskeisen välillä.

Hitto kun muistaisin sen meidän hotellin nimen... Se oli nimittäin tosi hyvä, edukas ja sijainniltaan hyvä, tosin ehkä opiskelijoille tyyris.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ovatkohan liian hankalia tuon ikäisille? jos hotelli on jossain kauempana?

Vierailija
4/6 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uutuudenkiiltävä ja kätevä, sanoo äskettäin käynyt kaveri. Itse en päässyt kokeilemaan kuin yhden asemanvälin, mutta oli tosi upea. Suosittelen :)

Mutta kaupungissa liikkuminen on stressaavaa Suomen väljyyteen tottuneille. Itse rakastan väkijoukkoja, mutta olin silti aina ihan uupunut siitä ihmismerestä. Puhumattakaan siitä, että välillä sai oikeasti tungeksia päästäkseen edes eteenpäin kadunkulmassa.

Vierailija
5/6 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisään vielä, että Shanghai oli ainakin 5 vuotta sitten todella turvallinen. Taskuvarkaita on kaupungin kokoon suhteutettuna vähän, eikä ainakaan pahoinpidellyksi tarvitse pelätä joutuvansa.

Vierailija
6/6 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluat tietää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän