Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko pitää häät jos ollut yhdessä 14v?

Vierailija
22.10.2012 |

onko tyhmää niin ja ei olla kihloissa edes ja on lapsia? Haluisin kuitenkin kirkkohäät eikä maistraatissa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe on jo perustettu ja lapset isoja ja sitten pidetään prinsessahäät. Onhan se teennäisen tuntuista. Tunnen kyllä monia, jotka ovat kaikessa hiljaisuudessa menneet naimisiin vuosien yhteiselon jälkeen.

Onko kirkkohäät ainoa tapa juhlistaa rakkautta ja parisuhdetta?

Jokainen tekee niin kuin tykkää. Mutta itsepä kysyit ja luulen, että moni häävieraista on samaa mieltä kuin minä.

Vierailija
22/31 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis naimisiin voi tottakai mennä, mutta aika pienieleisesti enää tuossa vaiheessa, kun järjestys on väärä. Teillähän on siinä jo valmis avioelämä, turha sitä on enää valtavasti juhlia ja kuuluttaa siellä kirkossa. Itse tuossa tilanteessa menisin maistraatti vihkimiseen ja pitäisin pienimuotoiset juhlat lähipiriille.

Samaten on noloa uusioperheiden superyltiöisot kirkkohäät ja molemmilla pyörii ne edellisen liiton hedelmät jaloissa ja tuleva sinetti kasvaa häämekon alla.

Todella nolotti sisareni puolesta, kun he yli 10 vuoden seurustelun jälkeen menivät KIHLOIHIN ja pitivät lahjankeruu juhlat kotonaan. Siitä on nyt jo kolme vuotta, eikä vissiin ollut aikomustakaan mennä naimisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulet kysymään "onko tyhmää...?", silloin vastaajalla pitää olla oikeus ilmaista mielipiteensä olipa se sitten sinun toivomasi tai vastakkainen.

Minusta ei ole tyhmää missään vaiheessa mennä naimisiin, päinvastoin minusta on tyhmää elää avoliitossa (monistakin eri syistä). Mutta hiukan hassua on mennä kovin näyttävästi naimisiin noin monen vuoden yhteiselon jälkeen.

Vierailija
24/31 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voitte pitää ihan sellaiset häät kuin itse miehenne kanssa haluatte. Itse ehkä jättäisin väliin hunnun ja valkoisen puvun, mutta muuten antaisin mennä vaan.

Jotenkin huvitti tuolla edellä kommentit, että nuorempien parien häät olisi jotain rakkauden juhlia, ja pidempään yhdessä olleiden juhlat muka eivät. Hah! Kaikenlaiset pariskunnat ovat hääjuhlansa ansainneet ja voivat juhlia juuri niin näyttävästi kuin itse haluavat. Toisekseen, paljon enemmän niistä nuorten naisten häistä tulee mieleen prinsessaleikit kuin vähän vanhempien. Tuskinpa vaan "suurin osa" ajattelee, että olisi jo liian myöhäistä, kun sille naimisiin menolle ei ole olemassa mitään aikarajaa. Päinvastoin läheisenne ovat luultavasti iloisia, että pääsevät vihdoin juhlimaan teidänkin häitänne.

Vierailija
25/31 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ajattelen yleistä mielipidettä ja muiden mielipiteitä aina. Jos olisin 2v nuorempi ja kauniimpi ja lapseton ja vähempi aikaa yhdessä niin voisin pitää prinsessahäät.. Sellaisissa oltiin meinaan. Ajattelen nyt pientä vihkimistä ei kirkko. Ehkä pieni laiva tai vastaava ja vaan lähimmät. Hyvää juomaa ja ruokaa ja intiimi tunnelma. Eikä ölyhäitä. Otetaan ideoita vastaan? Kauniin puvun haluan ja tyylikkään ja kampaus ja meikki jne.

Ap

Vierailija
26/31 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSEI vois? Av-mammat ei anna lupaa vai :)

Vierailija
27/31 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mikä olisi mielestäsi maksimiaika, minkä saa viettää yhdessä, kunnes menee oikeus viettää häitä?

Vierailija
28/31 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seal ja Heidi Klum juhlivat vuosittain..Mutta erosivat silti.

Vierailija
29/31 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

14v yhdessä, ei kihloissa ja yhteiset lapset.

Me mennään varmaan jossain vaiheessa salaa naimisiin, vain lapset huolitaan mukaan. Kerrotaan sitten joskus sukulaisille, jos muistetaan :)

Mä haluan naimisiin, mutta inhottaa ajatuskin koko seremonioista. Jopa maistraatissa. Voispa vain laittaa nimet paperiin ja lappu postiin..

Vierailija
30/31 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika outoa on 14 v. odottelu. Itse olen sillä kannalla että mennään naimisiin ja sitten vasta perustetaan perhe.

KYllä minusta on aika kornia ja huvittavaa kävellä kirkon käytävää pitkin 14 v. seurustelun ja lasten jälkeen.

Vierailija
31/31 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika outoa on 14 v. odottelu. Itse olen sillä kannalla että mennään naimisiin ja sitten vasta perustetaan perhe.

KYllä minusta on aika kornia ja huvittavaa kävellä kirkon käytävää pitkin 14 v. seurustelun ja lasten jälkeen.

jos kerta olet noin fiksu?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi