Kuvitteleekohan tämä tyyppi olevansa taitavakin valokuvaaja?
Kommentit (20)
Joka perkeleen päivä saman blogin haukkumista...
Ihan kauniita kuvia kuitenkin. Rauhoittavia ja mukavia.
Ihan kauniita kuvia kuitenkin. Rauhoittavia ja mukavia.
ilokseen. Joskus kyllä ihmettelen sitä, kuinka jotkut voivat olla noin ilkeitä kuin sinä ap? Ei sulla taida olla oma elämä kovinkaan onnellista kun viitsit tällä tavalla muita haukkua?
ilokseen. Joskus kyllä ihmettelen sitä, kuinka jotkut voivat olla noin ilkeitä kuin sinä ap? Ei sulla taida olla oma elämä kovinkaan onnellista kun viitsit tällä tavalla muita haukkua?
Ehkä ne ei ole teknisesti kovin edistyneitä ja tokihan yksityiskohtien kuvaaminen on aika tavallista, mutta - no mitä sitten? Ne olivat kuitenkin ihan esteettisiä, positiivisia ja tietyllä tapaa filosofisia yksityiskohtia.
En tiedä, mitä ap hakee. Oko hän pässi ja ilkeä vai mainostaako omaa blogiaan. Ensimmäissä tapauksessa hän on itse aika yksioikoinen tapaus, jälkimmäisessä on todettava, että minkäälaiset kuvat eivät saisi minua seuraamaan mitään blogia pitempään - tekstisisällön pitäisi liittyä jotenkin omaan elämääni.
Mä laitan heti tänä iltana tolle blogin pitäjälle vinkin tästä kateellisesta ja ilmeisestikin blogin pitäjälle tutusta henkilöstä.
Onko AP blogistin miehen narsisti exä vai?
Suurimmassa osassa noista ei ole mitään järkeä ja vähempikin määrä kuvia samasta puun oksasta tai talon seinästä riittäisi.
Minusta ainakin oli hyviä kuvia. En selvästi huomannu samaa, kuin aloittaja :/
Jos blogistille tapahtuu jotain pahaa, tiedetään, kuka kaivetaan esille. Sen verran vakavalta ap:n pakkomielle vaikuttaa.
Pitääkö meidän katsoa sinun blogiasi ja kehua, vai??? En klikkaa auki, ähäkutti
Joka tapauksessa, ap vaikuttaa seonneelta. Ahdistaisi olla tuo blogisti :( ei huono juttu jos joku vähän vinkkaisi pakkomielteisestä stalkkerista.
ihan hyviltä nuo kuvat minusta näyttivät. Aiheet vain ovat aika tylsiä.
Ilmoitin ylläpidolle tästä viestistä.