2 vauvaa surmattu Klaukkalassa:
Kommentit (13)
moni tekee abortinkin, itse en koe tätä mitenkään julmempana. Halveksin yhtä paljon näitä tekijöitä kuin abortin tekijöitä, ei ihmiselämälle voi määrittää rajaa että vasta ulos pimpistä tullut olisi ihminen, kyllä jo sikiökin on ihminen.
moni tekee abortinkin, itse en koe tätä mitenkään julmempana. Halveksin yhtä paljon näitä tekijöitä kuin abortin tekijöitä, ei ihmiselämälle voi määrittää rajaa että vasta ulos pimpistä tullut olisi ihminen, kyllä jo sikiökin on ihminen.
on vain se ero että toinen on laillinen ja toinen ei.
Ai niin, onhan suomalaisetkin tappaneet lapsiaan, joten sehän tekee tuon teon tyhjäksi. Anteeksi. Tyhmä minä.
Ulkomaalaisia on siellä hupmattavan vähän.
Ai niin, onhan suomalaisetkin tappaneet lapsiaan, joten sehän tekee tuon teon tyhjäksi. Anteeksi. Tyhmä minä.
Tämä voi olla vaikka joku hyvällä asuinalueella asuva johtavassa asemassa oleva, Suomeen töihin kutsuttu pariskunta. Ei koskaan tiedä.
Kulttuuriamme on jälleen rikastettu, olkaamme kiitollisia. Ai niin, onhan suomalaisetkin tappaneet lapsiaan, joten sehän tekee tuon teon tyhjäksi. Anteeksi. Tyhmä minä.
Miten helvetissä tässä nyt joku etnisyys tai kansallisuus liittyy mihinkään? Kaksi vauvaa on kuollut, ja sä valitset tämän hetken persuilemiseen? Vai kirjoitatko suomalaisten toteuttamia lapsisurmia käsittelevässä ketjussa myös, että kulttuuri on rikastunut?
Vai kirjoitatko suomalaisten toteuttamia lapsisurmia käsittelevässä ketjussa myös, että kulttuuri on rikastunut?
kun esim. suomalainen isä tappaa lapset ja äidin, silloin syytetään, että poloinen isä ei saanut apua kun kaikki rahat menee mamuille!! ;)
Miten helvetissä tässä nyt joku etnisyys tai kansallisuus liittyy mihinkään?
Miten helvetissä tässä nyt joku etnisyys tai kansallisuus liittyy mihinkään?
No se mainittiin jutussa.
mutta miksi juuri ulkomaalaisen tekemä lapsisurma on "kulttuurin rikastamista", mutta suomalaisen tekemä ei?
mutta miksi juuri ulkomaalaisen tekemä lapsisurma on "kulttuurin rikastamista", mutta suomalaisen tekemä ei?