Nypityt kulmakarvat - miten nopeasti kasvavat
takaisin? 2 viikkoa? Kuukausi?
Eli kosmetologi nyppi kulmat liian kapeiksi. Niissä oli luonnollinen muoto näkyvissä, mutta hän sitten päätti nipsiä vähän enemmän. Lisäksi niissä on aukkoja ja ovat eri paria.
En ole myöskään koskaan ollut kovakouraisemmalla kosmarilla. Painoi mustapääraudalla kaikilla voimillaan, oikein ronkki. Vielä kaulalta...jossa on hyvin herkkä iho! Nyt siinä näkyykin mustelma ja muutama punoittava laikku. Jos ovat siinä vielä viikon kuluttua hoidosta, menen näyttämään ja vaadin korvausta.
Hoidon lopuksi tämä täti levitti meikkivoidetta sienellä ja senkin hän onnistui tekemään voimalla :O Töpötteli niin että leukaluu tärisi.
Kommentit (6)
Ensin tulee pieni sänki ja siitä se vähitellen kasvaa.
Mä oon kerran myös joutunut tuollaisen kosmetologi-inkvisiittorin uhriksi, jonka jäljiltä naamani ja kaulani oli mustelmilla ja verenpurkaumilla pitkän aikaa :-o
Valititko muuten silloin? Mä meinaan valittaa ainakin jos arvet jää hoidosta. Rahat takaisin ainakin...?
Mä oon kerran myös joutunut tuollaisen kosmetologi-inkvisiittorin uhriksi, jonka jäljiltä naamani ja kaulani oli mustelmilla ja verenpurkaumilla pitkän aikaa :-o
Valititko muuten silloin? Mä meinaan valittaa ainakin jos arvet jää hoidosta. Rahat takaisin ainakin...?
Onneksi ei jäänyt pysyviä arpia mutta eihän tuollainen asiallista ole että kauneushoidosta lähtee pahoinpidellyn näköisenä. Minä vaan sitten en uskaltanut mennä yli 5 vuoteen kosmetologille ollenkaan kun pelkäsin samanlaista kidustusta.
Nykyisni varmaan uskaltaisin heti sanoa siinä jo hoidon aikana että nyt on kyllä ihan liian kovakouraista, että tämä ei käy. Ja jos sitä ei uskota valittaa heti ko. ihmiselle hoidon jälkeen. Silloin nuorempana vaan hiljaa luikin järkyttyneenä ulos hoitolasta mustelmineni ja turvotuksineni.
Kosmetologi, jolla kävin ei siis omista paikkaa joten en valittaisi hänelle vaan omistajalle.
Valititko muuten silloin? Mä meinaan valittaa ainakin jos arvet jää hoidosta. Rahat takaisin ainakin...?Onneksi ei jäänyt pysyviä arpia mutta eihän tuollainen asiallista ole että kauneushoidosta lähtee pahoinpidellyn näköisenä. Minä vaan sitten en uskaltanut mennä yli 5 vuoteen kosmetologille ollenkaan kun pelkäsin samanlaista kidustusta.
Nykyisni varmaan uskaltaisin heti sanoa siinä jo hoidon aikana että nyt on kyllä ihan liian kovakouraista, että tämä ei käy. Ja jos sitä ei uskota valittaa heti ko. ihmiselle hoidon jälkeen. Silloin nuorempana vaan hiljaa luikin järkyttyneenä ulos hoitolasta mustelmineni ja turvotuksineni.
En tiedä vielä ovatko nämä läikät arpia vai jotain ohimeneviä punoituksia.
Minä sanoin jo siinä hoidossa, että kumma että viimeksi ihonpuhdistuksessa ei sattunut melkein ollenkaan, mutta nyt kyllä. Ja tokaisin että kauneuden eteen pitää sitten kai vaan kärsiä?
Kosmetologi sanoi että olisi kiva jos olisi sellainen ihonpuhdistus joka ei tuntuisi missään mutta hän ottaa kaikki epäpuhtaudet kunnolla pois.
(No jaa, se edellinen oli kyllä hyvin ammattitaitoinen ja kasvoni olivat hyvin puhdistetut, eikä silti sattunut lainkaan)
Vielä selvennykseksi, että minulle tehtiin Hjeronymus-hoito jonka jälkeen puristelu. Olisiko tämä vielä herkistänyt ihoni? Sehän on aika raju käsittely kasvoille. Nyt on kasvot aika kuivat ja herkillä muutenkin, perjantaisen hoidon jälkeen. Rasvaa saa olla laittamassa paljon. -Tiedän että Hjeronymuksen jälkeen ei kuuluisi olla tällainen. Aiemmin kävin siinä muutaman kerran ilman mitään ongelmia.
Tarvin ihan tosi, tosi nopeesti apua!
Ostin semmosen Remmington merkkisen kulmakarva trimmerin.
Se ei alussa toiminut ja pitikin se palauttaa, mutta sitten koitin vielä kerran sitä suoraan kulmakarvoihin..
Toisesta kulmakarvasta lähti alkupäästä melkein kaikki karvat, jäi noin 5mm pitunen sänki ja vasemmanpuoleisesta vedin vahingossa keskelle kulmakarvaa, semmosen noin 2cm leveen noin 2 mm pitusen aukon..
miten saisin kasvatettua nopeesti takaisin ja kauanko kestää kasvaa ?
tosiaan nyt lauantaina kevätjuhla ja kulmakarvat on nyt tämmöset, että onko MITÄÄN kotikonsteja?:(