Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kokemuksia Restylanesta tai vastaavista?
22.10.2012 |
Olen jo jonkin aikaa ollut kyllästynyt sibeliusryppyihini ja otsaryppyihin ja mietin nyt, pitäisikö viimein turvautua tieteen keinoihin ilmeensä piristämiseksi. Botox ei varmaankaan ole minun juttuni, mutta nuo "luonnonmukaisemmat" aineet ehkä.
Onko täällä kukaan käyttänyt Restylanea tai muita hyaluronihappotuotteita? Mitä teit? Mitä sait aikaan? Missä kävit ja voitko suositella?
Kiitos etukäteen!
Kommentit (3)
Täytyypä perehtyä tähänkin juttuun vähän tarkemmin.
Silti olisin edelleen kiinnostunut kuulemaan myös hyaluronihappohoidoista, jos joku jaksaa jakaa kokemuksiaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olin jo menossa Perlane-käsittelyyn mutta kun on rahatilanne vähän heikko niin kokeilin yhdessä blogissa kehuttuja Frownies-patcheja joita pidetään yö ja niiden pitäisi vähitellen 30 päivässä poistaa ryppyjä alueelta. Tilasin Amazonilta noita ja ajattelin että eipä siinä paljon menetä jos eivät toimikaan.
Mutta nehän pahukset toimii! Jo ensimmäisen yön jälkeen Frownies otsalla sibeliusrypyt näytti loivemmilta, mutta palasivat aika pian päivän aikana normaalitilaansa. Nyt kun olen käyttänyt noita kuitenkin vähän yli kuukauden, rypyt eivät enää palaa päivän aikana. Pian aion kokeilla saman sarjan silmänalusryppyihin tarkoitettuja juttuja myös, jos nekin toimisivat yhtä hyvin.
Se miinus näissä tosin on täyteaineisiin verrattuna että ohjeen mukaan näitä tulee käyttää ylläpitona pari kertaa viikossa sitten koko ajan kun rypyyistä on jo päässytkin, etteivät ne palaa.