Tyydytättekö miestänne välillä käsin/suulla ilman muita odotuksia?
Puhun siis esim. suihinotosta tai käteenvetämisestä, ilman että sinut tyydytetään samalla. Mietinpä vaan, että kuinkahan usein olen ollut kiva ja lopulta koko homman jälkeen tai sitä ennen en ole saanut itse mitään "vastapalkkiota" tai kuinka usein ylipäänsä mies olisi spontaanisti tyydyttänyt minut, ilman odotusta siitä, että minä tyydytän hänet automaattisesti sen perään.
Onko kaikki miehet samanlaisia?
Kommentit (16)
etenkin silloin, kun itsellä on menkat.
yleensä silloin, kun ei itellä tee mieli tai on kuukautiset.
Kyllä, teen sitä useinkin, etenkin kun itseä ei niin kiinnosta eikä ole virittynyt olo. En odota vastapalveluksia enkä laske orgasmeja veloiksi.
M36
Meillä seksi on kahden kauppa. Jos toista ei kiinnosta niin toinen osaa hoitaa itsensä tarpeen mukaan.
Mutta ei me harrasteta muutenkaan seksiä.
Ite ainakin kuvittelisin, jos otan useinkin suihin häneltä, että mies tajuais joskus tehdä mullekin pieniä "palveluksia" kysymättä. Mutta eipä oo vielä tajunnut. Aina on ollut oma tyydytys mielessä päällimmäisenä.
otan kyllä poskeen ja vetelen useinkin kädellä, mutta yleensä mies haluaa kuitenkin vielä lisäksi pimppaa/peppua. ja mua alkaa aina panettaa kanssa suihinotto, joten miksi jäädä ilman kun molemmat voi nauttia?
ja meillä ei menkat ole mikään este, ja minulle seksi kelpaa aina.
toki ymmärrän tuon yksipuolisen tyydyttämisen jos itse on usein haluton. en vaan tajua miten voi pysyä haluttomana kun imeskelee isoa jäykkää kyrpää. :p
tyydyttänyt minut 2x lauantaina joten mielellään tein tuon ilahduttaakseni häntä.
tyydytän mieheni vähintään pari kertaa viikossa suulla, tiedän miten se rentouttaa stressaantunutta miestäni. Sen lisäksi rakastelemme 2-3 kertaa viikossa. En tosiaankaan laske kumpi saa enemmän/vähemmän orgasmeja. Niillä ei käydä kauppaa.
Mitä enemmän antaa, sitä enemmän saa.
Koska tykkään nähdä, kuinka mieheni nauttii :) Enkä vaadi vastapalveluksia, joskus jos mies yrittää antaa vastapalveluksen, on hyvä, etten läppäise häntä kädellä :D
Koska mä haluaisin ihan hirveästi seksiä silloinkin, vaikka suihkussa, mutta mies ei suostu. En takuulla ala sitä tyydyttää jos mua panettaa. Muhun mies ei koskekaan jos mulla on menkat, saa ite hoidella tarpeensa puolin ja toisin.
Mies aina välillä sormettaa mut huvikseen, mä välillä otan suihin ilman mitään sen kummempia. Harvemmin kuitenkaan, kun mies muutenkin haluaa niin vähän seksiä, että jos sillä mulkku seisoo niin kyllä mä sitä mielelläni itekin ottaisin.
otan kyllä poskeen ja vetelen useinkin kädellä, mutta yleensä mies haluaa kuitenkin vielä lisäksi pimppaa/peppua. ja mua alkaa aina panettaa kanssa suihinotto, joten miksi jäädä ilman kun molemmat voi nauttia? ja meillä ei menkat ole mikään este, ja minulle seksi kelpaa aina. toki ymmärrän tuon yksipuolisen tyydyttämisen jos itse on usein haluton. en vaan tajua miten voi pysyä haluttomana kun imeskelee isoa jäykkää kyrpää. :p
mua rupes panettaa ihan kamaalaasti;)
yx iskä
en koskaan. Olen vähintään yhtä seksuaalinen kuin mieheni, joten molemmat saa :) Ja se on vähintään kerran päivässä yleensä, eikä menkat menoa haittaa =D
mun avioliitossa, niin vaimon haluaisin pääsenvan suuseksiin liittyvistä lukoistaan irti. kun saisikin hyvää tyydytystä kädellä ja suulla, mut kun ei saa.
Miten voisi opettaa vaimon tykkäämään suuseksistä? Hunaja, kinuski tai suklaakuorotuksella kenties :D
M39
etenkin kun itseä ei niin kiinnosta eikä ole virittynyt olo. En odota vastapalveluksia enkä laske orgasmeja veloiksi.