Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi johtua verinen vuoto yhdynnän jälkeen?

Vierailija
11.10.2012 |

Ikinä ennen ei ole ollut tuollaista. Menkoista aikaa jo toista viikkoa. Tosin olivat tosi niukat, luulen sen johtuvan siitä, että olen aloittanut e-pillerit kolme kiertoa aikaisemmin ja tuo menkka vuoto on vähentynyt kierto kierrolta. Mutta voiko tuollainen vuoto johtua pillereistä, tai siitä että edelliset menkat oli todella niukat. pillereitä en ole koskaan aikaisemmin syönyt. Nyt siis menossa neljäs liuska.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten klamydiasta tai solumuutoksista.

Vierailija
2/12 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

papa minulta on otettu viimeksi 2v2kk sitten. Gynellä olen käynyt kesällä ja sanoi,että ei ole tarve vielä ottaa uutta,kun alle 3v. edellisestä.

Voiko nuo limakalvot kuivua /ärsyyntyä esim. noista pillereistä? Koskaan aikasemmin ei siis tuollaista ole ollut.

Pitäisiköhän tuolla papassa nyt kuitenkin käydä? Ensi vuonna oli tarkoitus sinne vasta mennä.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan yhdynnän yhteydessä pari kertaa,ihan runsastakin. Olin myös aloittanut pillerit pari kk aikaisemmin. Lääkärissä kävin ja mitään selitystä ei löytynyt.

Vierailija
4/12 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nyt jomotellut koko päivän. Minulle siis ihan normaalia, että sinne jonottaa vaan nyt pillereiden syömisen aikana nuo kivut ovat olleet poissa, eli tuon reilu 3kk. -ap

Vierailija
5/12 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan e-pillereistä, vaikka lääkärini ei sitä oikein tahtonut uskoakaan. Oisko ollut yasminellet, joiden aikana tuota tapahtui aina. Kävin tutkittavana ja mitään sukupuolitautia tai tulehdusta ei löytynyt. E-pillereistä tuli mulle myös monenlaista muuta vaivaa: limakalvot kuivui ja oheni (ja olivat hullun kipeät), sain virtsatietulehduksia ja paino nousi. Kaikki oireet hävisi kun otin kuparikierukan.

Vierailija
6/12 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös tuo, että pillerit auttaneet yhdyntäkipuun.

Vierailija
7/12 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna en stressaisi asiasta sen kummemmin vaan tarkkailisin tilannetta jatkossa.

Minullakaan ei muuten ollut kuin 2 vuotta edellisestä papasta (joka oli puhdas) kun papa näytti III-luokkaa ja jouduin siitä sitten hoitoihin, että voi ne solumuutokset kehittyä nopeastikin.

Vierailija
8/12 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä ehtii kehittysä nopeammassa ajassa

Vierailija
9/12 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet raskaana? Sekin optio kannattaa sulkea pois, jos edelliset menkat olivat tavallista niukemmat. Joillekin saattaa pillereiden syömisen takia tulla "hämykuukautiset" raskaudesta huolimatta.

Vierailija
10/12 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua pillereistä että limakalvot kuivuu... Musta on aika outoa että sanotaan papan riittävän 3 vuoden välein?!, oletko erittäin nuori vai vanhempi nainen? Meillä päin ainekin suositellaan VÄHINTÄÄN 2 vuoden, mieluiten 1 vuoden välein papaa mikäli on jo seksielämää ja muutenkin ikää enempi kuin esim 18v. Kun pillerit on vastikään aloitettu voi olla että elimistö reagoi eritavalla kuin aina ennen, en olisi vielä huolissaan, mutta mikäli jatkuu pidempään menisin tarkistukseen varmuudenvuoksi. Voi myös olla että kyseinen merkki ei sinulle sovi.

Vierailija
11/12 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois suljettu, siis lapraskopiaa ei ole tehty noita jomotuksis on ollut mulla aina. Raskaus olisi melkoinen pommi. Lyhyesti kerrottuna 10v ollaan miten kanssa vauvaa/vauvoja toivottu ja yksi (nyt 5v.) lapsi ollaan Tuona aikana saatu. ja nyt siis ehkäisy ollut käytössä neljättä kiertoa joten aika hurjaa olisi jos nyt olisin raskaana. -ap

Vierailija
12/12 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voihan tuolla papassa vaikka käydäkkin ,ihan mielenrauhan vuoksi. Pillerimerkki on muuten Yaz ja muuten ole tykännyt, kun on saanut kierron säännöliseksi ja kaikki jomotukset on tähän asti pysyneet poissa. Mitään muita sivuoireita ei ole ollut.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän