Mitä ihmettä teen?! Olen tavallaan toinen nainen.
Mutta en seksisuhteessa. Olen tapaillut 6kk satunnaisesti miestä, jota rakastan suuresti. Mies rakastaa myös minua. Olemme molemmat varattuja, oma mieheni tietää suhteesta, ei halua erota, uskoo että tulen järkiini. Tämä uusi mies ei tiedä eroaako vai ei.
Olemme toki suudelleet ym. puhumme kaikki asiat keskenämme, tunnetta piisaa siis. Mutta ei olla rakasteltu. Ollaan tunnettu lähes 5v, tämä outo tapailu suhde alkoi vaan, koska emme voineet enää padota tunteitamme. Joskus vaan olemme ihan hiljaa sylikkäin ja hengitämme samaa ilmaa...niin romanttista ja ihanaa.
Silti tunnen olevani huono ihminen.
Teemmekö väärin? Olisitko vihainen jos miehelläsi olisi kaltainen läheinen naisihminen elämässään?
Kommentit (12)
Eroaisin, jos mieheni kertoisi, että hänellä on suhde naiseen, jota rakastaa syvästi.
Totta kai teette väärin.
...mitä tässä nyt sitten pitäisi tehdä, koska en missään tapauksessa voi erota tuosta uudesta rakkaastani.
ap
Mitä luulet rakas ystäväni? Kiitos ap vinkista!
lapset. Ei kai muuta syytä ole. Ja mies ei halua erota :(
ap
Ei kukaan voi oikeasti olla noin kieroon kasvanut, ettei kykene näkemään asiaa kuin omasta vinkkelistä.
Molempia kylläkin.
Päättele sitä olisko ok
lapset. Ei kai muuta syytä ole. Ja mies ei halua erota :(ap
Ihan kiva liiton malli lapsille.
on niin paljon helpompi jakaa omat tuntonsa ja ajatuksensa kuin sen oman miehen, jonka kanssa vuorovaikutus on vuosien saatossa monimutkaistunut. Tietysti se uus tuntuu niin ihanalta, uudelta, raikkaalta ja on ihanaa olla rakastunut.
Onhan siinäkin jo yhteistä kun on lapset, ystävät ja kesämökki, ei sitä aina voi tuntea pitkässä suhteessa sielujen sympatiaa.
En tiedä mitä sinun pitäisi tehdä, kukin tavallaan, mutta selvää on ettet voi odottaa hyväksyntää mieheltäsi.
Kiitos Ap vielä kerran! Masennuksestasi! Idioottimaisesta kirjoituksestasi! Kiusaamisestasi,silloin se oli todella rankkaa! Provoistasi ja tarinoistasi,joiden avulla me todellakin ystävystyimme!