Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkiä kaivataan! Mulla on sellainen juhlamekko, jonka

Vierailija
21.10.2012 |

kanssa ei voi käyttää rintsikoita. Myöskään sellaiset "silikonifileet" ei pysy mun c-kupin rinnoissa. Aattelin siis teipata rinnat kasaan :D Saako jostain ihan tuota tarkoitusta varten teippiä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytetään sitä teippiä, joka on tarkoitettu haavasiteiden kanssa. Sitä saa (kai?) apteekista.

En kuitenkaan tiedä, sopiiko se sinun käyttöösi, voi olla, että joudut käyttämään jotain järeämpää teippiä (esim. perinteistä jeesus), jos rinnat pitää saada pysymään "paketissa".

Olen siis teipannut joskus nännit, kun en ole voinut laittaa rintsikoita, ettei näytä niin härskiltä. Silloin käytin tuota haavansitomisteippiä. Sen miinus on se, että se kuivattaa ihoa.

Vierailija
2/9 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vähän outoa juhlia teipit rinnoissa, mutta onneksi kukaan ei tiedä :D ap

käytetään sitä teippiä, joka on tarkoitettu haavasiteiden kanssa. Sitä saa (kai?) apteekista.

En kuitenkaan tiedä, sopiiko se sinun käyttöösi, voi olla, että joudut käyttämään jotain järeämpää teippiä (esim. perinteistä jeesus), jos rinnat pitää saada pysymään "paketissa".

Olen siis teipannut joskus nännit, kun en ole voinut laittaa rintsikoita, ettei näytä niin härskiltä. Silloin käytin tuota haavansitomisteippiä. Sen miinus on se, että se kuivattaa ihoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahka lähtee mukana, kun sen repii pois.

Vierailija
4/9 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/9 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se ole tarpeeksi paksua sellaiseen, että sinun tarvitsee "paketoida" tai saada jotakin pysymään paikallaan. Ihoystävällisintä se varmasti on (vaikka sekään ei sellaista varsinaisesti ole).

2

Vierailija
6/9 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui! Kiitos tiedosta :) ap

satuin olemaan paikalla ;)

Terv. nimim. karvaat kokemukset nuoruuden naamiaispuvusta

Vierailija
7/9 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olekaan niin yksinkertaista tämä :) ap

eikä se ole tarpeeksi paksua sellaiseen, että sinun tarvitsee "paketoida" tai saada jotakin pysymään paikallaan. Ihoystävällisintä se varmasti on (vaikka sekään ei sellaista varsinaisesti ole).

2

Vierailija
8/9 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
9/9 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako Suomesta semmoisia teippirintsikoita, jotka on suunnilleen samaa matskua kuin iho/haavateippi. Semmoisia oon kokeillut myös, tuon jesarin lisäksi, mutta mulla oli tuolloin b-kuppi. Kannattaa varmaan vierailla Stockalla tai vastaavassa paikassa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi