Taas yksi rikottu perhe saman naisen toimesta :(
Sain yöllä pysäyttävän viestin ystävältäni, hänen miehensä lähti. Oli 5 minuuttia aiemmin myöntänyt suhteensa naiseen x, pakkasi kamansa ja lähti. Eivät olleet naimisissa mutta heillä 2-vuotias poika. Ei ole ensimmäinen, eikö varmasti viimeinen perhe jonka tämä nainen rikkonut. Hänellä on myös ystävä joka harrastaa samaa, tämä ystävä yritti viimeksi keväällä rikkoa minun perheeni mutta onneksi mieheni näytti heti kaikki viestit mitä nainen lähetti.
Ja ei, ystäväni mies ei ole ollut ollenkaan syytön tilanteeseen, mutta nainen x on tiennyt 100% varmasti että miehellä avovaimo ja lapsi. On nimittäin töissä lähikaupassa ja nähnyt lähes päivittäin kun tekivät ruokaostoksia. Ja olipa vielä kehdannut kassatäti ihastella ystäväni ja miehensä poikaa kuinka suloinen hän onkaan.
Tilanne jatkunut ilmeisesti pitkään ja tätä asiaa ystäväni kanssa vatvottiin ja epäiltiinkin, no, nyt saatiin asialle varmuus.
En keksi muuta syytä tälle tilanteelle kuin että nainen x on itse pettynyt niin monta kertaa suhteissaan että haluaa nyt pistää pahan kiertämään. Surettaa jo tämän 2-vuotiaan pojan takia kun isänsä menetti :( Voiko
Kommentit (22)
kyllä merkki siitä, että naisella on ongelmia itsenä kanssa. Ei ehkä tunnista sitä itse vielä vaan kuvittelee itseään vastuttamattomaksi syöjättäreksi, mutta aikanaan elämä tulee näyttämään kovat puolensa. Hän ei opi olemaan onnellinen ilman kovaa työtä korvienvälinsä kanssa. Ehkä siinä on hiukan haavojen puhaltelua sinulle ja ystävättärellesi alkutyrmistyksessänne.
eikä hän takuulla ole mikään miellyttävä ihminen, mutta parisuhteen kannalta tuollaiset naiset ovat mitättömiä, jos osapuolet ovat luotettavia ja uskollisia.
Ystäväsi siis ei menettänyt mitään vaan sai selville, minkälainen sika hänen miehensä on. Nainen on säälittävä ja tulee olemaan yksin vanhana. Häneen en tuhlaisi ajatustakaan.
Olisi pitänyt miehestään parempaa huolta, niin mies ei olisi lähtenyt naisen x matkaan. Eihän kukaan huonompaan vaihda, kuten ei varmasti tämä mieskään.
Kukaan ulkopuolinenhan ei suhdetta voi rikkoa, sen voi tehdä vain vaimo tai mies itse. On se jännä, kuina se on aina naisen syy! Mutta tässä tapauksessa siis vaimon :)
jonka vastuulla on perheen rikkominen. Eihän se toinen nainen kai siihen perheeseen kuulunut??
MIES on ottanut vastuun perheensä rikkomisesta ja poikansa tulevaisuudesta sillä hetkelle kun heppiään on vieraassa pillussa kastanut. Piste.
syyttää ulkopuolista. Hän voi olla ilkeä tai sairas, mikä vain, mutta ei HÄN pettänyt eikä jättänyt ystävääsi. Syy on vain ja ainoastaan miehen. Miksi hän lähti tuon toisen mukaan? Parisuhde ei ole ollut onnellinen, tai mies on itsekäs ja epäluotettava paska. Kummassakaan tapauksessa ei miestä tarvitse edes kaivata, menköön. Parempi ystävällesi että pääsi siitä eroon.
että ulkopuolista ei saisi syyttää parisuhteen rikkoutumisesta. Ensinnäkään eihän tässä tapauksessa nainen x ole ulkopuolinen. Normaali ihminen, jolla on vähänkään moraalia, EI lähde varatun perään.
että ulkopuolista ei saisi syyttää parisuhteen rikkoutumisesta. Ensinnäkään eihän tässä tapauksessa nainen x ole ulkopuolinen. Normaali ihminen, jolla on vähänkään moraalia, EI lähde varatun perään.
siis täysin tahdottomana oliona, jolla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin lähteä naisen matkaan?
Miksei mies vaan sanonut tälle naiselle, että "ei kiitos, olen varattu, en halua olla missään tekemisissä kanssasi"?
Miksei mies vaan sanonut tälle naiselle, että "ei kiitos, olen varattu, en halua olla missään tekemisissä kanssasi"?
miksei mies vastannut noin? Luuletko että kaikki miehet olisivat lähteneet, myös omasi?
Joko tuo nainen on aivan lumoavan ihmeellinen, mies on täysi kusipää tai heidän parisuhteensa oli huono. Mikään noista ei ole naisen syy.
Olisi pitänyt miehestään parempaa huolta, niin mies ei olisi lähtenyt naisen x matkaan. Eihän kukaan huonompaan vaihda, kuten ei varmasti tämä mieskään.
Kukaan ulkopuolinenhan ei suhdetta voi rikkoa, sen voi tehdä vain vaimo tai mies itse. On se jännä, kuina se on aina naisen syy! Mutta tässä tapauksessa siis vaimon :)
Mitäs AP jos itse mietit että olisit sinkkuna. Jos katsot tuttavapiirisi sinkkumiehiä, onko heissä mitään potentiaalia. Siis 30v sinkkumiehessä on selkeesti jokin vika. Varattu mies taas on kelvannu jollekulle, joten ei voi olla ihan luokattoman huono?
sukupuolet menisivät tässä toisin päin.
Eli miespuolisen ystävän tai työkaverin vaimo lähtisi miespuolisen Siwan kassan perään. Ja se miesmyyjä siellä Siwassa tunnetusti harrastaisi tällaista, että rikkoo naisasiakkaidensa parisuhteita.
Ajateltaisiinko, että vaimot ovat tahdottomia olentoja, jotka järjestään lankeavat viettelevien miesmyyjien pauloihin? Ja että tämmöiset miesmyyjät ovat sairaita ja säälittäviä ja tulevat kuolemaan yksin?
aina samoja naisia, jotka seurustelevat varattujen miesten kanssa. Minä ja suurin osa, emme koskaan nuorenakaan sortuneet varattuihin edes yhdeksi yöksi. Mutta muutama tuttu seukkasi tai harrasti yhdenyönjuttuja jatkuvasti naimisissa olevien miesten kanssa. On kuulemma jännittävämpää kun VOITTAA sen vaimon.
joka tässä perheensä rikkoi.
Naisen käytös ei toki ole moraalisesti hyväksyttävää, mutta kaikki te, jotka kuorossa haukutte niitä toisia naisia, onko teidän miestenne uskollisuus mielestänne todellakin kaikkien hänen elämässään vastaan tulevien naisten vastuulla?
Minun mieheni uskollisuus on minun mieheni vastuulla, ei kenenkään muun.
Naisella x ei ollut vastuuta toisen perheestä. Moraalittomasti hän silti teki toimiessaan tieten tahtoen perheen rikkoutumiseen tähdäten. (Tus,kin mies päätti rikkoa perhettään ilman naisystävän tuke tai jopa ahkeraa vaatimista).
Minusta voi ihan suoraan verrata teiniin joka ajaa ylinopeutta kaverin yllyttämänä ja siihen yllyttävään kaveriin. Vastuu ja tilanteen ratkaisuvalta on sillä ajajalla, mutta ei kovasti yllyttävää kaveriakaan syyttömänä pidetä?
provo :D
Nyt vaan kaikke av:lla kävijät kyttäämään lähikaupan kassaa, jos vaikka katselee miestänne sillä silmällä.
provo :D
Nyt vaan kaikke av:lla kävijät kyttäämään lähikaupan kassaa, jos vaikka katselee miestänne sillä silmällä.
Jään luottamaan, että tytöt itse eivät kiinnostu moisesta :D
Hassu tämä "Siwan kassa" käsite, kun ainakin omalla kokemuksella lähikaupassa törmää lähes poikkeuksetta nuoriin, asiallisiin tod.näk. opiskeleviin ihmisiin. Ovathan he miellyttäviä (itse toivon aina yhden nuoren miehen olevan töissä), mutta että pitäisi pelätä molemminpuolista kiinnostusta ja suhdetta? :D
Minulla oli teini-iässä tuollainen ystävä. Miehet vaihtuivat, joka hetki piti olla joku ja jokapaikassa flirtataan. Sitten hän keksi, että jos saa iskettyä varatun miehen, niin on tavallaan parempi kuin se vaimo. Että mies jotenkin kävisi jotain kiivasta taistelua mielessään, mutta antaisi sitten himolleen vallan koska tämä nainen on NIIN kaunis.
Yritin selittää ettei se mies mitään mielessään taistele, todennäköisesti painaa useitakin baarilöytöjään. Ei mennyt perille. Tästä ystävästäni opin hyvin paljon, esimerkiksi sen kuinka tärkeää naisen on kunnioittaa itseänsä ja muita.
Tsemppiä ap:n ystävälle, hän teki erehdyksen ottaessaan tuollaisen miehen, mutta parempaa on tulossa.
se mies ole perään itkemisen arvoinen. Mies joka on valmis lähtemään toisen naisen matkaan,ei ole minkään arvoinen.Toivottavasti ystäväsi pääsee jaloilleen, ja jatkaa elämäänsä.