Kondomien ostaminen ja myyjänä nainen
Joudun käyttämään erikoisisoja kortsuja, ja ostan ne aina YA:sta. Useinhan siellä on myyjinä nuorehkoja naisia. Mietinkin joskus mitä ne ajattelee kun mies tulee ostamaan paketillisen-pari (a 3 kpl) isoja kortsuja, varsinkin ne kerrat kun maksan ne visalla.
Varsinaiset farmaseutit näkee yhtä sun toista, eli ne ei luultavasti helposti hätkähdä ja onkin yksi ystävällisesti neuvonut oikealle hyllylle uudelleenjärjestelyn jälkeen, mutta kiinnostaa enemmän kassojen ajatukset.
Kommentit (23)
Visa voi olla merkki varallisuudesta niille jotka tekee työtä alle 11 euron tuntipalkalla... luultavasti osa-aikaisena, kenties opintojen ohella.
Muuhun sanon että asianomaiset saa vastata.
Visa voi olla merkki varallisuudesta niille jotka tekee työtä alle 11 euron tuntipalkalla... luultavasti osa-aikaisena, kenties opintojen ohella.
Koskaan en ole saanut edes 11 euroa tunnilta. Tuskinpa KUKAAN pitää visaa varallisuuden merkkinä. Ketkä ovat asianomaisia? Olen ollut kassalla töissä ja vastaukseni annoin jo, väitän että sama pätee useimpiin.
Musta American Express saattaisi jo ollakin merkki varallisuudesta.
Tosin kaupassa enkä apteekissa, mutta mua ei kyllä vähempää vois kiinnostaa kenenkää ostokset. Usein en osais edes vastata jos joku kysyis mitä äskeinen asiakas osti, ei niitä mieti tai varsinkaa tarkastele onko jotku kortsut isoja vai pieniä :D
En ajattele myöskään Visalla maksajista mitään erityistä, jos nyt jotain niin lähinnä että onko se ihminen sotkenu raha-asiansa/onko vaan varaton kun täytyy ostaa luotolle..
Visa voi olla merkki varallisuudesta niille jotka tekee työtä alle 11 euron tuntipalkalla
Visa on merkki varattomuudesta kun ostetaan velaksi. Mulla ainakin on aina käteistä mukana.
myös merkki siitä että haluaa varmasti toimivan, puhelinlinjoista riippumattoman kortin. Kaikki ei Visaa saa edes nykyään vaikka se onkin helpottunut vaan osa hakijoista hylätään... mm. liian pienituloiset ja sitten raha-asiansa sössineet.
opiskelujen ohessa. Silloin tällöin tulee miesasiakkaita, komeitakin, jotka kysyvät isokokoisia kondomeja ja kieltämättä se saa oloni vaivautuneeksi ja hermostuneeksi, tuntuu kuin kasvoillekin leviäisi punastuminen. Kerran olen rohkaistunut ja sujauttanut myös puhelinnumeroni erään tällaisen asiakkaan ostoskassiin kondomipakettien väliin.
Joudun käyttämään erikoisisoja kortsuja, ja ostan ne aina YA:sta. Useinhan siellä on myyjinä nuorehkoja naisia. Mietinkin joskus mitä ne ajattelee kun mies tulee ostamaan paketillisen-pari (a 3 kpl) isoja kortsuja, varsinkin ne kerrat kun maksan ne visalla.
Varsinaiset farmaseutit näkee yhtä sun toista, eli ne ei luultavasti helposti hätkähdä ja onkin yksi ystävällisesti neuvonut oikealle hyllylle uudelleenjärjestelyn jälkeen, mutta kiinnostaa enemmän kassojen ajatukset.
ajatteleevat jotta onpa joku pikkupilinen keksinyt itsellensä ajanvietettä ostelemalla ympäriinsä isoja kumeja ihan vain siksi jotta jos kassatytyt luulisivat isokulliseksi ja viettelisivät sitten vielä kaupanpäälle.
Logiikka menee siis näinen. Sinulla on siis mielestäsi iso kyrpä (kun osat isoja kortsuja) ja lisäksi vielä paljon rahaa (kun sinulla on Visa-kortti) Nyt siis haluat tiedustella että onko mitään toivoa että saisit toteutettuja farmaseutti fantasiasiasi koska joku farmaseutti innostuis kortsupaketistasi ja visa-kortista *reps ja kops*
Aivan surkean huvittava aloitus, jollei sitten hauska/tyylikäs provo!
Normimuna äijä yrittää päteä isommilla kumeilla ja kuvittelee,että Visa kohahduttaisi kenenkään mieltä...
Tunari... ei sääliä multa.
T. tuikkapilluinen blodi dd-kuppinen farmaseuttityttö 28 v.
joku kieltämättä, joka haluaa luoda lisää tunnelmaa keksityllä tarinalla. Olisikohan kieltämättä Porvoosta vai oikeasti kuolainen mies?
No aiheeseen, onkohan Ap edes tietoinen minkä merkkistä isoa kondomia Visalla vingutat? Onko yöpöydällä se paketti ja sisältönä jotkut prinssinakki versiot? Visa kuluu, jos liian tiheään ostaa niitä, ellet saa käyttösi jälkeen myytyä eteenpäin.
Visa kortti ei ole nykyään mikään merkki varallisuudesta,täällä missä asun tavallisella visalla ei voi edes maksaa bussi matkaa,nykyään ei visalla vinguteta,ja sun takia ei yksikään apteekki ala hyllyjä järjästään,eläppä vaan omissa haaveissa,VISA.
American Express on nykyään tosi veleka jussejen kortti eletään yli varojen,mulla on vanha maestro,nostan sillä rahaa mistä milloikin vaikka espanjassa käydessä,ei tuu tilin ylityksiä,kortsuja en tarvi sattuu olemaan oma vaimo jos tulee niin tulee.
Olen 20-vuotias ja osa-aikatyössä apteekissa opiskelujen ohessa. Silloin tällöin tulee miesasiakkaita, komeitakin, jotka kysyvät isokokoisia kondomeja ja kieltämättä se saa oloni vaivautuneeksi ja hermostuneeksi, tuntuu kuin kasvoillekin leviäisi punastuminen. Kerran olen rohkaistunut ja sujauttanut myös puhelinnumeroni erään tällaisen asiakkaan ostoskassiin kondomipakettien väliin.
American Express on nykyään tosi veleka jussejen kortti eletään yli varojen,mulla on vanha maestro,nostan sillä rahaa mistä milloikin vaikka espanjassa käydessä,ei tuu tilin ylityksiä,kortsuja en tarvi sattuu olemaan oma vaimo jos tulee niin tulee.
painuhan navettaan siitä, kantturat on lypsämättä.
painuhan navettaan siitä, kantturat on lypsämättä.
Velkaraha on merkki siitä että peffa väpättää tuulen mukana. Vanhanaikaista tai ei niin ainoa pätevä syy vinguttaa korttia on nettiostokset.
Musta American Express saattaisi jo ollakin merkki varallisuudesta.
Osaatko lukea yhtään? voin auttaa "visa voi olle merkki varallisuudesta _NIILLE_, jotka.."
Mä hain kanssa YA:sta kortonkeja. Otin ite hyllystä, kun siihen tuli keski-ikäinen naisfarmaseutti. Sanoi, että tällainen ja otti paketin kädestäni. Katseli vähän aikaa paketti ja minua. Sitten sanoi, että nämä ovat kyllä varmaan vähän isoja ja otti hyllystä toisen paketin.
Kyllä hävetti, kun vieressä oli pari nuorta naisasiakasta katselemassa. Mistä helvetistä se myyjä tiesi, että mulla on 13cm pitkä mulukku. Vähä kyllä seiso, kun ne hyvännäköiset naiset katseli liukastepurkkeja siinä vieressä.
Musta American Express saattaisi jo ollakin merkki varallisuudesta.Osaatko lukea yhtään? voin auttaa "visa voi olle merkki varallisuudesta _NIILLE_, jotka.."
en sanonut, että MINUSTA American Express saattaisi jo ollakin merkki varallisuudesta, viittasin siis kortin VÄRIIN.
Itse en ainakaan huomaa, en kyllä edes tunnistaisi kondomipaketista minkä kokoisia ovat, eikä kassat jaksa niitä ostoksia tutkia. Miten tuo visa tähän liittyy? Meinaatko, että naiset ottais nimen ylös ja tulisivat töiden jälkeen kylään?