Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä ajattelet kirjoittajasta, joka ei viitsi/jaksa käyttää isoja alkukirjaimia ja pisteitä

Vierailija
21.10.2012 |

saati kysymysmerkkejä

rasittaako vai etkö edes kiinnitä huomiota tuollaiseen palstalla

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tekstistä. Jos on paljon tekstiä niin häiritsee. Aloituksen kaltaisessa lyhyessä viestissä ei häiritse.

Vierailija
2/6 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska oli vähän tekstiä ja tolleen väliä noissa lauseissa :D mutta yleensä joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää luopua jostain yhteisestä, rutiinin yhtenäiseksi luomasta kirjoitustavasta? Pienet poikkeamat suuntaan tai toiseen ei häiritse, mutta suuret kylläkin. Sitten asiahan on niin, että jos hylkää standardin, niin muutkin jutut vie vinoon ihan sattumanvaraisesti, ja se häiritsee. Tunnustan, että itse kirjoitan joitain asioita jonkin verran eri lailla kuin standardi, mutta olen näitä itse (koulutuksen pohjalta) miettinyt. Aina muulloin näkee kyllä, että omituisiin kirjoitusratkaisuihin on päädytty täysin tunteella (erityisesti inhoan sitä, että välimerkit erotetaan molemmin puolin välilyönnillä).

Vierailija
4/6 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälläinen kirjoittaja haluaa vain nopeasti ja vaivattomasti asiansa esille, vähän niinkuin puheessa..eli tavalliset säännöt ei jaksa kiinnostaa vaan tämä on vähän niinkuin virtuaalista jutustelua. puheenomaista. jos kirjoitetaan jotain 'oikeaa' tekstiä jotain tarkoitusta varten niin silloin olen hyvinkin tarkka oikeinkirjoituksesta ja säännöistä. täällä palstalla asia on täysin eri.

Vierailija
5/6 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ajatuksen suoltamista nopeasti aivoista palstalle

Vierailija
6/6 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen että kirjoittaja ei ole järin älykäs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän