Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetko koskaan samaa kirjaa kahdesti?

Vierailija
20.10.2012 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä siihen on monia.

Vierailija
2/11 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Vaarallisen juhannuksen luen joka juhannus. Ja moniin suosikkikirjoihini palaan aina silloin tällöin uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, lempikirjat luen useamman kerran. Esim. Sinuhe Egyptiläisen olen lukenut varmaan jo viidesti. Voisinkin taas lukea sen, kun viime kerrasta on jo vierähtänyt muutama vuosi...

Vierailija
4/11 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän kirjan lukee useammin kuin kahdesti. Joitakin suosikkeja olen lukenut pitkälti toistakymmentä kertaa.

Vierailija
5/11 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa viidesti.

Vierailija
6/11 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, lempikirjat luen useamman kerran. Esim. Sinuhe Egyptiläisen olen lukenut varmaan jo viidesti. Voisinkin taas lukea sen, kun viime kerrasta on jo vierähtänyt muutama vuosi...

en ole lukenut kuin yhdesti

Vierailija
7/11 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiedän tyypin, joka on lukenut useita Veikko Huovisen kirjoja useita kymmeniä kertoja. Hän siteerailee paljon niitä, ja pakko sanoa että Huovisen jutut ovat itsestänikin hyviä.

Vierailija
8/11 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjat eivät ole kertakäyttöisiä.

Tietenkin luen, kuka ei lukisi??

Vierailija
9/11 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en ymmärräkään niitä joiden mielestä kirjojen omistaminen on tyhmää ja kirjasto muka riittää

Vierailija
10/11 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en ymmärräkään niitä joiden mielestä kirjojen omistaminen on tyhmää ja kirjasto muka riittää

mutta itse tykkään ostaa kirjat omiksi niin niitä voi lueskella aina kun haluaa eikä tarvi katsella kalenteria.

Vierailija
11/11 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempikirjojani luen yhä uudestaan ja uudestaan. Yritän välillä vähän hillitä itseäni ja pitää taukoa, jotta en kyllästyisi, esim. pitää vähintään vuoden tai kaksi väliä lukukertojen välillä.

Ihan sama kuin leffojen kanssa. Osan kohdalla riittää yksi katsominen, toiset haluan nähdä vaikka kuinka monta kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän