Mitä pikatukusta kannattaa ostaa?
Heip!
Sukulainen vie meidät tukkuun, jotta saadaan ostaa jouluruokaa ym. edullisemmin. Olen käynyt tukussa viimeksi vuosia sitten, joten harmainta hajua ei ole, mitä siellä on ja mitä kannattaa ostaa. Tämä sukulainen vie meidät Sörnäisten (pika?)tukkuun Helsingissä. Hänen mukaansa sieltä saa ihan kaikkea, mutta meillä ehkä eri ostotottumukset...
Onko pikatukussa siis halvempaa kuin marketeissa, niin, että kannattaisi kantaa sieltä säilyvää ruokaa jne.? Onko siellä lastenruokaa, esim. korvikkeita halvemmalla? Tähän asti halvin ostamamme tuttelipurkki on maksanut 27 senttiä, yleensä 38 senttiä.
Entä myydäänkö taloustavaroita? Löytyisköhän joululahjojakin? Mietin tässä, että paljon varaan rahaa ostoksille.
Kiitollisena kaikesta infosta,
köyhä lapsiperhe
Varmaankin olet menossa Heinon tukkuun. Siellä on jonkun verran leluja (kun lahjoista kyselet) ja joulukukkia ja ruokapuolella on kyllä aika lailla kaikkea. Minä ostan usein esim ketsuppia, mausteita yms. ja ainakin juustot ovat edullisempia. Sellaisia tuotteita, jotka on usein marketeissa tarjouksessa (esim. limut) ei kannata tukusta ostaa. Keksit, karkit ja leivonnaiset ovat myös usein edullisia. Tukussakin on usein tarjoustuotteita, jotka saattavat olla tosi edullisia. Itse ostan ihan normaalikokoisia tuotteita, mutta jos jotain tarvitsisi " tukkupakkauksittain" säästöä tulisi selvemmin.