Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun isä ?

Vierailija
20.10.2012 |

Isä on jo vanha mies, jää kohta eläkkeelle. Ihana, positiivinen, hauska ja fiksu mies. Nauratti aina meitä lapsia ja teki hyvää ruokaa. Kun vähän vanhempana tarvitsin apua, isä auttoi. Aina on ollut tukena. Omalla alallaan arvostettu guru - silti ei koskaan halua puhua töistään, vaan aina kyselee miten minulla töissä menee.

Kohta on isänpäivä. Tänä vuonna voisi muistaa isää jollain erityisellä lahjalla.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten hyvältä kuulostaa! :) Mulla on asiat ihan päinvastoin, biologinen isäni ei edes ansaitsisi arvonimeä Isä, jos multa kysyttäisiin. Alkoholisti, mielisairas, oikea klassinen virtahepo olohuoneessa. Onneksi lasteni isä on paras isä mitä voin lapsilleni toivoa. Pääsen siis omassa perheessäni näkemään, millaista isyys voi parhaimmillaan olla, vaikka en lapsuudenkodissani sellaista itse saanut kokea.

Vierailija
2/16 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta upealta kuulostaa, että miehesi on noin hyvä isä lapsillenne :) Miten aiotte juhlia isänpäivää? ap

Voi miten hyvältä kuulostaa! :) Mulla on asiat ihan päinvastoin, biologinen isäni ei edes ansaitsisi arvonimeä Isä, jos multa kysyttäisiin. Alkoholisti, mielisairas, oikea klassinen virtahepo olohuoneessa. Onneksi lasteni isä on paras isä mitä voin lapsilleni toivoa. Pääsen siis omassa perheessäni näkemään, millaista isyys voi parhaimmillaan olla, vaikka en lapsuudenkodissani sellaista itse saanut kokea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta upealta kuulostaa, että miehesi on noin hyvä isä lapsillenne :) Miten aiotte juhlia isänpäivää? ap

Me hemmotellaan häntä hyvällä ruualla ja lahjuksilla :) Sellaista perinteistä menoa.

t:3

Vierailija
4/16 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isäni ei ole oikea isäni. Ainoa jonka muistan ja paras isä.

Hoitaa meidän poikaa kuin olisin hänen omansa.

On hänen koko maailmansa.

Vierailija
5/16 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana isä, joka jää kohta eläkkeelle mutta en sanoisi vanhaksi mieheksi...

Mun mielestä vanhaksi mieheksi voi kutsua jotain 75 + vuotiasta.

Vierailija
6/16 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isäni ei ole oikea isäni. Ainoa jonka muistan ja paras isä.

Hoitaa meidän poikaa kuin olisin hänen omansa.

On hänen koko maailmansa.

Vierailija
7/16 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana isä, joka jää kohta eläkkeelle mutta en sanoisi vanhaksi mieheksi...

Mun mielestä vanhaksi mieheksi voi kutsua jotain 75 + vuotiasta.

Vierailija
8/16 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omastani. Kiva että jotkut on läheisempiä.

Vierailija
9/16 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei siitä eläkkeelle jäämisestä voi aina ikää päätellä

Vierailija
10/16 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka itselläni on ollut sen sarjan lapsuus, että mielenterveydelliseen ahdinkoon ja alkoholismiin sairastunut isäni yritti tappaa minut nelivuotiaana. On todella ollut ihanaa se, ettei omassa elämässään ole joutunut jatkamaan tuota huonon elämän/karman kierrettä. Lapseni voi hyvin, isänsä on hyvä hänelle ja minullekin, vaikka vaikeuksiakin tietenkin on kohdattu.

Hyvä ap, positiivisesta viestistä!

Vierailija
11/16 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle jatkossa. ap

vaikka itselläni on ollut sen sarjan lapsuus, että mielenterveydelliseen ahdinkoon ja alkoholismiin sairastunut isäni yritti tappaa minut nelivuotiaana. On todella ollut ihanaa se, ettei omassa elämässään ole joutunut jatkamaan tuota huonon elämän/karman kierrettä. Lapseni voi hyvin, isänsä on hyvä hänelle ja minullekin, vaikka vaikeuksiakin tietenkin on kohdattu.

Hyvä ap, positiivisesta viestistä!

Vierailija
12/16 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja dementiasta. Isä on vanhentunut vuodessa 10 vuotta. Laiha haparoivasti kävelevä mies nykyään. Pitää ruveta valmistautumaan siihen, että joku päivä hän ei enään tunnista lapsiaan.

Vierailija
13/16 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja dementiasta. Isä on vanhentunut vuodessa 10 vuotta. Laiha haparoivasti kävelevä mies nykyään. Pitää ruveta valmistautumaan siihen, että joku päivä hän ei enään tunnista lapsiaan.

Vierailija
14/16 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa minullakin olisi ollut samanlainen isä.

Vierailija
15/16 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kirjoittakaa oikein, toivoo isänsä tytär) oli maailman paras. Tänä vuonna on ensimmäinen isänpäivä, kun muistamiset viedään haudalle.

Tärkeää on tietää, ettei rakkaudestamme ollut epäselvyyttä. Yllättävän kuoleman kohdatessa ei ehd viime hetkillä paikkaamaan huonoja välejä, muistakaa se ja olkaa isienne kanssa läheisiä. Aina.

Vierailija
16/16 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kuolleena yli 20v. Oli kuollessaan hieman päälle 50v.

Isänpäivä ja kuolinpäivä lähenee. Ja kaipaus kasvaa.

Isäni oli kiltti mies. Oli aina valmis auttamaan muita pyytämättä itselleen mitään.

Oli niin onnellinen, kun kuuli, että hänestä tulee vaari.

Valitettavasti sitä vaarina oloa ehti kestää vain hetkisen.

Lapsellani on hyvin hämäriä muistikuvia vaaristaan.

Kuvat lähes ainoat.

Taas se kyynel alkaa minulla vieriä poskilla.

Kaipaus ja ikävä on niin kova.

Niin paljon jäi sanomatta. Niin plajon jäi tekemättä. Minulla on rakkaat muistot. Niitä vaalin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi