Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällä bloggaajattarella EI VOI OLLA MIESTÄ!

Vierailija
20.10.2012 |

Tiedätte varmasti kenestä puhun mutta en halua kirjoittaa sitä tähän, ettei ilkeät modet tule ja poista keskustelua. Ihmettelen suuresti miksi tuon naisen pitää esittää, että sillä olisi mies. Jos on, niin miksei paljasta siitä edes jotain. Enkä nyt tarkoita ettei lihavalla voisi olla miestä, mutta jotenkin en usko siihen mitä tästä oletetusta miehestä sanotaan että hoikka ja komea. Ja mitä tulee salassapitoon, niin onhan nuo muutkin bloggaajat tuoneet miehiänsä blogeissa esiin joten miksei tämä nainen sitten? Mitä ihmeellisen salattavaa siinä on? Vai onko mies oikeasti yhtä lihava kuin bloggaaja itsekin, eikä siksi kehtaa esittää, varsinkin kun on itse sanonut miestään komeaksi ja hoikaksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveri. Hänellä on mies, joka on hänen mielestään tosi hyvän näköinen, joskin pieni kaljamaha häiritsee.

Totuus on se, että miehellä on oikeasti 10 kilon kaljamaha vyön päällä vaikka muualta on normaalikokoinen. Tukka on rasvainen, käyttää pilottatakkia ja hampaat on pikimustat. Naama on nätisti sanottuna menettelevä, oikeasti ei.

Eli kauneus on katsojan silmässä.

Vierailija
2/6 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveri. Hänellä on mies, joka on hänen mielestään tosi hyvän näköinen, joskin pieni kaljamaha häiritsee.

Totuus on se, että miehellä on oikeasti 10 kilon kaljamaha vyön päällä vaikka muualta on normaalikokoinen. Tukka on rasvainen, käyttää pilottatakkia ja hampaat on pikimustat. Naama on nätisti sanottuna menettelevä, oikeasti ei.

Eli kauneus on katsojan silmässä.

Näinhän se monesti on. Itselläni on kuulema omituinen miesmaku. Omasta mielestäni kaverilla on erikoinen miesmaku. Kummankaan mielestä toisen kuolaamat miehet eivät herätä itsessä mitään tuntemuksia.

Ihmiset ovat erilaisia. Tykkäävät eri asioista, pitävät eri ihmisiä vetävinä. Ja onneksi näin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverit oo koskaan tulleet puolustamaan sitä. tai niin, eihän sillä mitään kavereita edes ole.

Vierailija
4/6 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monet aivan törkeät haukkumisviestit häntä kohtaan ovat aivan sairaita.

Itse olisin tehnyt jo kunnianloukkauksesta ilmoituksen useastakin kirjoittajasta.

Vierailija
5/6 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä ap ihmettelemistä.

Vierailija
6/6 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään mitään? Saa kertoa, jos haluaa, tietenkin, mutta mitään velvollisuutta ei tosiaankaan ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä