Kumpi on idiootti,minä vai miesystäväni?
Nyt rehellinen mielipide, että tiedän mitä teen, kannattako jatkaa vai erota.
Meille tuli eilen vuosi seurustelua täyteen. Olin eilen illalla väsynyt pitkän työputken ja huonosti nukuttujen öiden jälkeen, enkä jaksanut juhlia mitenkään. Miesystäväni kuitenkin tuli luokseni. (asumme eri kaupungeissa) Olin illalla tavallista vaisumpi, mutta aamulla hyvin nukutun yön jälkeen oma itseni.
Siitä huolimatta mies alkoi pakkaamaan laukkuaan, ja ilmoitti lähtevänsä kotikaupunkiinsa kavereidensa kanssa ryyppäämään. Kun "ei mua kiinnosta tehdä mitään hänen kanssaan".
Selitin, että tänään on ihan eri asia, hyvin nukutun yön jälkeen. Ei kiinnostanut ja lähti.
Onko mulla aihetta olla loukkaantunut vai mitä helvettiä?!
Kommentit (8)
Sun ois pitäny sanoa etukäteen, et sori, mulla ei oo nyt kovin hehkee olo, tehdäänkö huomenna jotain kivaa? Mies varmaan oli ladannut suuret odotukset iltaan, ja pettyi pahasti.
Et sä nyt voi heittäytyä marttyyriksi ja valittaa miehen käytöksestä, kun ensin itse teit "oharit". Pyydä anteeksi omaa käytöstäsi, ja sano, että pahoitit myös oman mielesi miehen käytöksestä. Siitä, miten mies vastaa tiedät jo aika paljon enemmän.
Sun ois pitäny sanoa etukäteen, et sori, mulla ei oo nyt kovin hehkee olo, tehdäänkö huomenna jotain kivaa? Mies varmaan oli ladannut suuret odotukset iltaan, ja pettyi pahasti.
Oliko illalla riitaa tai erimielisyyksiä?
oi hyvät ihmiset...opetelkaa puhumaan...olin vaisumpi...ja miehenkö pitäisi sen perusteella osata tietää miksi ja että asialla ei ole mitään tekemistä hänen kanssaan.
Jos väsyttää niin opettele sanomaan, että olen nyt väsynyt..ja kerro syyt siihen. Kerro myös,että silti haluat viettää mukavaa aikaa yhdessä sitten kun olet kerännyt voimiasi.
Todellakin mies varmaan oli odottanut mukavaa iltaa juhlan kunniaksi, mutta käsitti varmaan asian todella niin että sinä et välitä hänestä ja suhteestanne.
Mieti myös toimitko noin vaikkapa ystäviäsi kohtaan, eli olet vaisu ...jne kertomatta heille syytä? Jos ystäviä kohtaankin käyttäydyt paremmin väsyneenäkin niin se kertoo hieman siitä miten korkeassa arvossa miesystävääsi pidät. Rakkaintaan haluaa kohdella extra hyvin väsyneenäkin.(tietysti siihen ei aina pysty,mutta...)
sulla ei ole aihetta loukkaantua. en tosin tiedä onko miehelläkään, kun en tiedä yksityiskohtia sen enempää.
mutta miehellä saattoi olla erityisiä odotuksia/suunnitelmia ensimmäisen vuosipäivän suhteen. pettyi varmaan siksi. lisäksi kerroit, että asutte eri kaupungeissa, en tiedä miten tiheään mahdatte ylipäätään nähdä toisianne?
yritä kuitenkin asettua miehen asemaan; olisitko itse hieman loukkaantunut, jos odottaisit mieleenpainuvaa vuosipäivää, ja sama kaava toistuisi? toki luulisi myös miehesi ymmärtävän väsymyksesi, varmaankin vielä ymmärtääkin. en nyt idiootiksi vielä kutsuisi tuon perusteella ketään, saati tollasen takia eroa ottaisi. :D
Ei oltu suunniteltu mitään perjantaille, jolloin se vuosipäivä oli. Eli miehellä ei pitänyt olla mitään odotuksia sen suhteen. Meillä olis ollu molemmilla viikonloppu vapaa, ja "juhlia" sitä sitten vaikka näin lauantaina. Mies on normaalisti noin 5 yötä viikossa luonani, mutta nyt iltavuorojeni takia oli edelliset 3 yötä kotonaan. Seuraavat yhteiset vapaat kahden viikon päästä :(
vaikea sanoa, mitä tuossa on konkrettisesti sanottu. Mutta nämä ovat minun ajatukseni:
mieheltä puuttuu empatia, eli toisen asemaan asettuminen.
Ei sinun tarvitse näytellä pirteätä. Se on toisen ihmisen miellyttämistä. Mutta ilkeä et saa olla, vaikka väsyttääkin.