Meillä on huomenna ristiäiset tytölle, ja NYT mies alkaa narisemaan nimestä
tää on meidän esikoinen, ja päätettiin nimi aika pian tytön syntymän jälkeen, ja kyllä silloin näytti kelpaavan. Joo, nimi on mun ehdottama, mutta ei mies silloin edes epäröinyt, sanoi heti, että hei, toi on kyllä hyvä, se laitetaan!
Eilisiltana se sanoi selkeesti ihan vitsillä, että en ookkaan varma nimestä.
Tänään se alkoi kuitenkin valittamaan, että sopiiko, jos vaihetaan toisen ja ensimmäisen nimen paikkaa? Ei mulle oikeesti sovi! Mä oon nyt viikkoja jo puhunutkin lapselle etunimellä, ja se on nimi, jonka ehdottomasti haluankin lapsella pitää.
Onko mulla joku velvollisuus suostua vaihtamaan nimeä. Mies on kumminkin tän jo hyväksynyt, ja oikeasti ne ristiäiset on HUOMENNA!
aargh...
Kommentit (6)
Mikä nimi?!?! ja ei, mun mielestä sun ei, opidä vaihtaa nimeä!
Ei sillä, että ois mitenkään erityisen harvinainen, mutta ettei tunnistettas. Tosin mitäpä se haittaisi, ja kyllähän mut tosta alotusviestistä tunnistaa jos tietää tilanteen, kerroin joillekin kavereille jo.
No mietin hetken, laitan sitten, jos päätän että viittin.
Ap
virallisesti just tää!
Me ollaan kuitenkin jo yli kuukaus oltu sitä mieltä että sopii, nyt mies pättää ettei. Mun mielestä se on väärin.
ap
Tuohan on jo hyvä, jos lapsen nimiyhdistelmässä on kuitenkin jo ne nimet mistä te kumpikin tykkäätte. Mieshän voi kutsua lasta sillä toisella nimellä, pitää sitä ikään kuin omana lempinimenään lapselle. Mun mies kutsui isäänsä usein sen toisella nimellä silloin, kun isänsä vielä eli.
nimeä, kun hän on sen hyväksynyt, niin jääköön sitten.
Eli JEEEEE :-) Ihana nimi tulee sittenkin eikä tarvii riidellä ristiäispäivänä iehen kanssa ;)
Ei nyt päivää ennen ristiäisiä voi toinen enää alkaa nimeä vaihtamaan jos on ollut joku jo alusta saakka.
ja ei, mun mielestä sun ei, opidä vaihtaa nimeä!