Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miksi tuon Mannerheim-elokuvan pääosaan valittiin ulkomaalainen näyttelijä?

Vierailija
20.10.2012 |

En siis tiedä elokuvasta mitään. En edes tiedä, mitä kieltä siinä puhutaan. Miksi ihmeessä siihen piti valita joku Kenialainen näyttelijä ja miksi se kuvattiin Keniassa? Toi on mulle jotenkin mystistä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLE vain toteuttaa poliitikkojen sille määräämää poliittisen propagandan levitttämistehtävää.

Vierailija
2/4 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä mitään muuta mystistä ole kuin se, että miksi tähän elokuvaan sotketaan Mannerheim. Voisi olla ihan hyvä elokuva, jos katsojille ei tulisi ennakko-odotuksia Mannerheimin nimen käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kenialainen isoisä kertoo lapsenlapsilleen tarinaa pohjoismaalaisesta miehestä, jonka nimi sattuu olemaan Mannerheim. On kai aika luonnollista, että kenialaisessa iltasadussa ihmiset ovat tummaihoisia.

Vierailija
4/4 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee niin, että ollaan jossain kenialaisessa paikassa, jossa isoisä kertoo lapsenlapsilleen siinä savimajan juurella tarinaa Mannerheimistä, ja lapset kuvittelevat, miten se tarina etenee ja miltä se näyttää. Eli lasten kokemuspiirin mukaan Marski on mustaihoinen.

Miksi juuri Kenia eikä vaikka Ruotsi, en tiedä. Ehkä pointin esiintuomiseksi. Sinun kulttuurisi, minun kulttuurini, minun näkökulmnia, sinun näkökulmasi jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan