Millaisessa tilanteessa lopetit bailaamisen? Kuinka kauan baarijaksosi kesti?
Kommentit (26)
Sitten se riitti. Joskus kerran kolmeen vuoteen tulee käytyä ja aina tajuan miksi en käy. Inhoan sitä melua ja kännisten määrää. Ikä 41v
kun minä olin 17v-25v. Siihen asti olin kotona, joskus kävin syömässä, leffassa tai lasillisella.
25v iän jälkeen aloin tutustua yöelämään, kävin ulkona n. kerran kuussa.
Nyt ikää on melkein 50v ja vielä käydään miehen kanssa viihteellä, kerran kuussa.
tuntuu, että en itse enää oikein jaksaisi (35v.) mutta toisaalta totuus on, että vanhana bilehileenä pidän kyllä hyvistä bileistä, varsinkin siitä nousuhumalavaiheesta. Rakastan tanssimista, tykkään katsoa, kun ihmiset tanssivat, tykkään myös katsella, mitä ihmiset touhuavat. Saan tuollaisesta hauskasta baari-illasta paljon virtaa. Ehkä nykyään tuntuu, että se 03-04 -hetki ei enää ole minua varten, olen vaan sen jo niin monta kertaa nähnyt eikä siellä ole enää muuta kuin kännistä huojuntaa.
En tiedä, kuinka tää tästä kehittyy. En kyllä siis enää käy baarissa kuin muutaman kerran vuodessa. Toivottavasti aina hyvällä fiiliksellä.
Sen jälkeen hyvä jos kerran vuodessa ja senkin kerran olisin mieluummin kotona.
Ikää nyt 37v.
Nuorena ei ollut kaveriporukkaa jonka kanssa käydä ja nyt ei enää kiinnosta. Oikeastaan kaikkina harvoina kertoina on ollut tylsää!
Kun löytyi mies ja tuli lapsia, ei enää ole kauheammin kiinnostanut. Enemmän nautin hyvästä ravintola-illallisesta hyvässä seurassa.