Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko olla normaalia, ettei aikuinen ihminen tiedä, mistä makaroni on tehty?

Vierailija
19.10.2012 |

Hän ei myöskään tiedä, mitä ainesta pizzapohjassa on.

Joo, kyseessä on (vanhahko) mies, mutta SILTI. Vajaako älyn puolella vai missä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
22/30 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta missä ihmeessä kasvaa mustia oliiveja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Afrikassa kun siellä paistaa niin paljon aurinko. Muuttuhan ihminenkin mustaksi auringossa.

Vierailija
24/30 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän makarooneja tehdä mistään, ne on vaan kypsynyttä italialaista. Vrt. ei ne vitun makaroonit osaa edes autoja tehdä.

Vierailija
25/30 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Afrikassa kun siellä paistaa niin paljon aurinko. Muuttuhan ihminenkin mustaksi auringossa.

Entäs suolakurkut sitten? Tiedän kyllä meriveden olevan suolaista siksi koska ne suolaiset silakat uivat siellä ja suolaavat vedet, mutta ei kai suolakurkut sentään meressä kasva.

Vierailija
26/30 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs suolakurkut sitten? Tiedän kyllä meriveden olevan suolaista siksi koska ne suolaiset silakat uivat siellä ja suolaavat vedet, mutta ei kai suolakurkut sentään meressä kasva.

Merivedellä kastelluista avomaankurkuista tulee suolakurkkuja, tietty.

Vierailija
27/30 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies vaikuttaa joskus siltä, kuin olisi tynnyrissä kasvanut. En ole ollekaan varma, tietääkö hän, mistä makaronit on tehty. On paljon muitakin asioita, joita joskus hämmästelen, että kuinka voi olla tietämättä jotain. Hän on kuitenkin koulutettu ja hyvässä duunissa, monissa asioissa todella fiksu. Hänellä ei vain ole mielenkiintoa kaikkia asioita kohtaan, ja jos en niitä hänelle erikseen tiedoksi tuo, hän voi ummistaa silmänsä totaalisesti asioilta, joita itse pidän itsestäänselvyyksinä.

Mies ei kuitenkaan elä mitenkään muissa maailmoissa. Tekee kotitöitä kiitettävästi ja myöskin laittaa herkullista ruokaa. Mutta kun ei ole itse tehnyt koskaan pastaa, ei ehkä tiedä, mitä siinä on. Täytyykin ehdottaa, että tekee joskus pastaa itse ;)

Vierailija
28/30 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äly on ihan jotain muuta kuin tietoa.

Jos on älyä, niin tieto tarttuu päähän helpommin. Luulisi, että nykysuomalainen äijäkin olisi joskus lukenut jotain makaronista, varsinkin kun on sitä lähes koko aikuisikänsä syönyt.

Miten pieni lapsi voi olla älykäs, kun hällä on tietoa niin vähän? Hän osaa yhdistellä asiota.

Lapset ovatkin tyhmiä, mitä pienemmät, sitä tyhmempiä.

Vierailija
29/30 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin yksi ystäväni luuli sen olevan kasvia, siis sellainen putkimainen kasvi, josta on vain leikattu paloja.

Mitä?  Väitätkö ihan tosissasi, että kysessä ei ole kasvi.  Olen aina luullut, että spagetti on italiassa kasvavasta puusta poimittua nauhaa.  Eikö se tosiaan ole sitä?  Sitä paitsi sitä on usein salaateissa.  Ja salaatithan on kasvissekoituksia, eikö niin?

Vierailija
30/30 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Vankilaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi