Tahtoo anaaliseksiä!
Olen siis nainen ja olen alkanut haaveilla anaaliseksistä,mutta mietityttää muutama asia...Jos joku viisaampi voisi vastata olisin kiitollinen!
Kuinka paljon se " korkkaaminen " sattuu?Voiko sitä harjoitella jollakin,ettei sitten tositoimissa tarvitse itkeä?!
Srmellani olen vasta pari kertaa kokeillut,siitä nautin kovasti=)
Ja sitten...miten varmistan ettei miehen munaan tule kakkaa,oletteko naiset käyneet jossain suolihuuhtelussa vai oletteko ollleet viikon syömättä?Ajatus siitä että munasta tulee ruskea,on todella ällöttävä!
Mutta tahtois niin kauhiasti pyllyseksiä!!!Auttakaa neitsyttä!
Kommentit (10)
Taas yks anaalipervo joka saa kiksejä palstalta muttei himassaan. Anaali sinällään ihan jees, niin kuin moni muukin asia.
En todellakaan ole mies,tpahoittelen miehisiä sanavalintojani.Tämä on vaan sellanen asia jota haluaisin kokeilla,mutta rohkeus vaan ei ihan riitä.Kun nimenomaan mietityttää nämä muutamat asiat mitkä pyllyseksiin liittyvät.Kiitoksia sinulle joka nostit tuon keskustelun,oli kiva huomata etten ole ainoa asiaa " pelkäävä" ,mutta sitä haluava...Vieläkin kyllä mietityttää toi viimeinen kysymykseni,en ole siihen vielä saanut vastausta...Vierailija:
Olen siis nainen ja olen alkanut haaveilla anaaliseksistä,mutta mietityttää muutama asia...Jos joku viisaampi voisi vastata olisin kiitollinen!
Kuinka paljon se " korkkaaminen " sattuu?Voiko sitä harjoitella jollakin,ettei sitten tositoimissa tarvitse itkeä?!
Srmellani olen vasta pari kertaa kokeillut,siitä nautin kovasti=)
Ja sitten...miten varmistan ettei miehen munaan tule kakkaa,oletteko naiset käyneet jossain suolihuuhtelussa vai oletteko ollleet viikon syömättä?Ajatus siitä että munasta tulee ruskea,on todella ällöttävä!
Mutta tahtois niin kauhiasti pyllyseksiä!!!Auttakaa neitsyttä!
Se kyllä riittää, että peset paikat huolella ja katsot ettei ole kakkahätä kun anaalihommaan ryhdytään. Pese vähän sieltä pepun sisältäkin sormella kaivellen. (Kuulostaapas tämä eroottiselta.. ;) )
Ja jos kerran peppuun pannaan, niin kyllähän se vähän sottaista voi olla. Siihen kannattaa varautua sitä liikaa pelkäämättä. Eikös se sen takia kiihottavaa olekin, koska on niin tuhmaa?
Suosittelen kuitenkin oikeesti, että harjoittelette ensin hyväilyillä, lämmittelyillä ja sormilla. Ja vaikka anustapeillakin. Sitten vasta kun haluat oikein oikein kovasti niin sitten ryhdytte laittamaan sitä kullia sinne.
Ja on muuten kumma juttu, että joskus nuo peppujutut on tosi kiihottavia, ja joskus ei tunnu millekään. Johtunee varmasti yleisestä kiihottuneisuuden tilasta. Ja kuten joku jossain keskustelussa sanoikin, niin tuntuu sitä paremmlta, mitä paremmin hoideltu tuo etupuolikin on.
joo aurinko,hyvältä varmaan tuntuu kun on tuhmaa
..ja hyvien valmistelujenkin jälkeen hommat voivat mennä pieleen, jos partnerillasi on paksu aisa.. itse en suostu luikauttamaan anaalineitsykäisiä, sillä oma aisani aiheuttaa ongelmia kokeneidenkin anaalittarien kanssa..
[color=red]
-Sαmβucα[color=orange] in flames
kannattaa käyttää ehdottomasti. Kun olet ihan anaalikiimassa niin ensin vaikka liukkaria ja sormea... kahta sormea... hitaasti venytellen ja sit mulkeroa varovasti sisään asennossa jossa sinä voit määrätä sisääntyöntymisen tahdin. Ja tosiaan ennen aktia ota käsisuihku ja laita lämmintä vettä pyllyreikään ja anna tulla pois. Samalla sormella vaikka kaivellen ( ..romanttista) kunnes paikat on puhtaat. Lämmin vesi samalla rentouttaa lihaksia.
Kiitoksia ihan MIELETTÖMÄSTI vastanneille!on ollut tosi hyviä vinkkejä,joten eiköhän siitä selvitä.Täytyy vaan olla stressaamatta itse tilanteessa näistä likaisuus-asioista,niin silloin siitä kai nauttiikin=)kokeilen tuota pesua,niin romanttista kun se onkin...Eiköhän kaikki mene hyvin.Täytyy vaan nyt odotella sitä tilaisuutta,eiköhän tässä kuitenkin viikonlopun aikana tapahdu.Tulen sitten kertomaan miten meni!
Vinkkejä ja omia tarinoita otan mielelläni lisää vastaan!
Ja ilman kortsua ollaan oltu. Tosin sitten kannattaa katsoa, ettei seuraavana päivänä ole työpäivä (saattaa olla tarve käydä vessassa usein ja äänekkäästi).
Sitten sellainen asia, että sitä on naisen todella, oikeasti, haluttava sisäänsä, ennen kuin siihen kannattaa ryhtyä.
Naisten ei erityisemmin sitä tarvitse haluta, että onnistuisi, kunhan vain rentoutuu ja aluksi edetä todella hitaasti. Mies voi hyväille jokaista kriittistä aluetta ja hitaasti lähestyä...
Sitten hellin ottein työntyy kakkoseen. Aluksi tunne on epämiellyttävä...
Mutta kun jaksaa silti olla rentona ja antautuu hyvälle ololle....se iskee niin täysillä... Se on aivan mahtavaa ja antaa kunnon orgasminkin...
vitjamuna?
-Ketju rectumissa