Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suomalaisten mediaaniansio melkein 2800 e

Vierailija
19.10.2012 |

en kyllä tunne ketään muuta kuin sairaanhoitajia jotka noin hyvin tienais. kaikki muut tutut tienaa n. 1400€ -2000€ brutto. Itse vielä vähemmän. mites te?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

prkl : /

Vierailija
2/36 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on kuitenkin aika vähän, joten emme kovin paljon keskiarvoa heilauta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en tunne ketään, joka tienaisi niin huonosti, paitsi äitini, muta sekin on jo eläkkeellä.

Oma palkka on 3600 €/ kk ja olen kaveripiirini pienituloisimpia.

Vierailija
4/36 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon asnioon pääse. Kaikkien liksaa en tietysti tunne, muttaomasta sukulaispiiristä sentään.

Taitaa olla miehiä mukana sen verran paljon, että mediaaniksi tulee tuo.

Vierailija
5/36 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas on ihan sairasta, että muka tienaan yli mediaanin. Melekin kaikki tuntuu tienaavan enemmän.

Vierailija
6/36 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa, että joku tienaa noinkin hyvin osaamtta edes peruskäsitteitä. Keskiarvo on enemmän, koska sitä te heilutatte.

Oscar.

Vierailija
7/36 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon asnioon pääse. Kaikkien liksaa en tietysti tunne, muttaomasta sukulaispiiristä sentään.

Taitaa olla miehiä mukana sen verran paljon, että mediaaniksi tulee tuo.

ihan tosissas meinaat, että suomalaisiin lasketaan myös miehiä?

Vierailija
8/36 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse noin 3300, mies noin 4500

Vierailija
9/36 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavani kuitenkin akateemisia ja vähintään amk:n suorittaneita. itse olen amk tutkinnon vaativassa työssä jossa kk palkka 1730€ (vaativa työ) mutta teen lyhennettyä työaikaa.

ap

Vierailija
10/36 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koen olevani aika pienituloinen, ainakin koulutukseeni ja työkokemukseeni nähden. Olen DI ja IT-alalla.

Vierailija
11/36 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavani kuitenkin akateemisia ja vähintään amk:n suorittaneita. itse olen amk tutkinnon vaativassa työssä jossa kk palkka 1730€ (vaativa työ) mutta teen lyhennettyä työaikaa.

ap

Yleensä jo perusakateemiset duunit lähtee siitä 2500 ylöspäin ja jopa sosiaalityöntekijät alkupalkat on tuossa mediaanin pinnassa. Tuolla sun mainitsemalla tasolla akateemisista on lähinnä tohtorikoulutettavat, muita ei tule mieleen.

Tämän kysymyksen tarkoitus on vain ihan sivistää itseäni.

Oscar.

Vierailija
12/36 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mies jää mediaanin alle.

Vierailija
13/36 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olenkin nuori. Eiköhän keski-ikäisillä ole kovemmat palkat.

Kyllähän tuo vähän yllättä että tuo on mediaani. Jos on varaa maksaa noin hyviä palkkoja niin eikö pienituloisillekin voisi maksaa vähän inhimillisempää palkkaa?

Pk-seudun palkat tietysti nostaa tuota myös, mutta siellä nyt eläminen on niin kallista että korkeampi liksa onkin tarpeen.

Vierailija
14/36 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin jokaisen av mamman mies on joko finnaiarin lentokapteeni tai suuryrityksen toimitusjohtaja.

Minä olen se ainoa jolla on rupupalkkainen puoliso ja itsekin valkokaulusköyhälistöä.

Vierailija
15/36 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaativissa johdon sijteerin töissä suuressa yrityksessä. tosiaan amk tutkinnon vaativa työ ja palkka kokopäivätyönä 1730€.

Vierailija
16/36 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olenkin nuori. Eiköhän keski-ikäisillä ole kovemmat palkat.

Kyllähän tuo vähän yllättä että tuo on mediaani. Jos on varaa maksaa noin hyviä palkkoja niin eikö pienituloisillekin voisi maksaa vähän inhimillisempää palkkaa?

Pk-seudun palkat tietysti nostaa tuota myös, mutta siellä nyt eläminen on niin kallista että korkeampi liksa onkin tarpeen.

palkka, mutta kyllä minulla sekä miehelläni on molemmilla enempi..miehelle jotain 3500eur ja minulla 4000eur. Ja olemme kyllä hivenen alle 30v ja pohjois-Suomessa pienen pienessä kaupungissa...

Vierailija
17/36 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohan tarkoittaa sitä, että ihmisillä on todella pieniä palkkoja.

Vierailija
18/36 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkka, mutta kyllä minulla sekä miehelläni on molemmilla enempi..miehelle jotain 3500eur ja minulla 4000eur. Ja olemme kyllä hivenen alle 30v ja pohjois-Suomessa pienen pienessä kaupungissa...

Meillä mies on it-alalla asiantuntijatehtävissä ja tienaa reilusti alle 3000e/kk...

Vierailija
19/36 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta viisas pärjää vähemmälläkin.

Vierailija
20/36 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tuohan tarkoittaa sitä, että ihmisillä on todella pieniä palkkoja."