käsi pystyyn, jonka väitöskirjan tutkimussuunnitelma vaikuttaa huonolta!
Kommentit (8)
kun väitöskirjan valmistumisesta on kulunut useampia vuosia ja tiedän, että suunnitelmiin tuli matkan varrella paljonkin muutoksia.
Väitöskirjasta tuli lopulta tosi hyvä, laudaturin työ, vaikka suunnitelmat menikin poskelleen.
Oon vaan räpistellyt eteenpäin. Tää johtuu paitsi omasta kokemattomuudesta ja ohjauksen laadusta, myös ihan kehittämistutkimuksen luonteesta. Oikean elämän kontekstissa kun muuttujia tulee koko ajan.
Mutta nyt mulla on mun mielestä hyvät suunnitelmat, kun sain viimein aineiston kasaan. Tää taipuu vaikka mihin ja alan uskoa tähän juttuun.
Ja en ole tehnyt neljää vuotta täyspäiväisesti tai edes täyspäisesti, tässä on erottu ja pyöritetty perhe-elämää ja tehty muuta tutkimustyötä ja opetusta samalla, lähes loppuunpalamisen partaalla.
Yleinen kaaos on muuten yksi syy, miksi suunnittelu on ollut niin vaikeaa -kapasiteetti ei ole siittänyt. Tiivis tutkimusryhmä olisi ehkä pelastanut, mutta sellaisat ei nyt ole ollut tarjolla.
Ou nou, pitäisköhän ehtiä harrastaa seksiäkin joskus.
Sain sillä ison apurahankin useampi vuosi sitten. Väittäri on vaan jäänyt tekemättä... Eli ei se niin hyvä sitten ollutkaan.
mutta onneksi ei täällä jaettu arvosanoja. Väikkäri hyväksyttiin.
otsikko säilyi, lähes kaikki muu on mennyt uusiksi.
mutta ahdistaisi, jos näin olisi.
En osaa ajatella itseäni minään puolivillaisena suojatyöpaikan hakijana, vaan haluan tehdä kaiken täydellisen sujuvasti.
Toivottavasti onnistun!