Mieheni jaksaa toistaa olet kiltti perhetyttö"
Olin 19 vuotta, kun tavattiin. oli minulla yksi vakavampi suhde ennen meidän tavattua? Onkohan tosi sairas, kun jaksaa muistella tuota. Siis minä en olisi saanu ennen häntä seurustella , tai minulla olla mitään elämää ennen häntä?
Kommentit (12)
sadistinen tai ainakin alistava sängyssä?
Ei mies muistele sitä miten vähän kokenut sinä olet. Hän esittää hienovaraisia vihjailuja siitä ,että voisit olla enemmän #huora" sängyssä, ei se kiltti perhetyttö
Ei kiltit perhetytöt käy av:lla
Totta, tämä on syntisistä syntisin paikka.
Että kyllä tosi montaa miestä kiusaa kumppanin menneisyys.
Miehen seksuaalisuus on luonteeltaan täysin erilaista kuin naisen, siihen liittyy olennaisesti omanarvontunto ja ego. Eikä yleensä mikään anna miehen seksuaali-identiteetille yhtä mahtavaa nostetta kuin tietää, että hän on pysyvän kumppaninsa ainut. Siinä saa tuntea olevansa oikea mies, voittaja ja valloittaja.
Tuo siis on ideaalitilanne, mutta nykypäivänä ideaaliin pääseminen on vaikeaa, joten nykymies tyytyy myös ns. toiseksi parhaaseen vaihtoehtoon. Eli suomeksi siihen, että naisella on ennen häntä ollut vain muutama kumppani. Tämä on tietysti ihan ookoo ja näinkin syntyy varsin hyviä parisuhteita! Mutta miehen psyyke ja seksuaalisuus vain toimivat niin, että tuo on automaattisesti vasta kakkosvaihtoehto. Neitsytkumppani on se paras.
Ennen kuin lynkkaatte minut joukolla painottaisin vielä, että nämä ovat kärkkäitä yleistyksiä eivätkä toki mitään universaaleja totuuksia. Mutta toisaalta ne pohjaavat omaan laajaan kokemuspiiriini ja aidon elävän elämän esimerkkeihin.
Summa summarum, miehet kunnioittavat hyvin paljon naisen (suhteellista) siveyttä silloin, kun kumppania haetaan. Naiselle on eduksi, jos seksikumppaneita ei menneisyydessä ole liikaa, parhaassa tapauksessa tietysti ei yhtäkään.
Muinaisina aikoina naisen neitsyys oli naimisiin pääsyn edellytys. Nykyisin se on vain kilpailuetu.
Nyt pääsette lynkkaamaan. :)
M27
Voitaisiin sanoa, että miehelle nainen on kuin lukko ja hän avain.
- Sellainen lukko, joka aukeaa kaikilla avaimilla on?
Aivan, todella paska lukko.
- Sellainen avain joka aukaisee kaikki lukot?
Kaiken hallitseva täydellinen yleisavain.
Yritä sitten olla samaan aikaan viehko neitsyt ja seksistä oikeasti kiinnostunut sänkypeto. Meillä ainkin seksisuhdetta haittaa se,että toisaalta mies viestittää, että seksistä nauttivat (= mahdollisesti useita kumppaneita)ovat huoria ja samalla kuitenkin pitäisi olla vapautunut sängyssä.
Filosofisesti ajatellen Voitaisiin sanoa, että miehelle nainen on kuin lukko ja hän avain.
- Sellainen lukko, joka aukeaa kaikilla avaimilla on?
Aivan, todella paska lukko.
- Sellainen avain joka aukaisee kaikki lukot?
Kaiken hallitseva täydellinen yleisavain.
Kiltti perhetyttöhäm on sellainen, joka viihtyy kämpässä kuin kämpässä eikä sitä ole pannut kuin kaksi, vähän yks sun toinen
Minä kun olen törmännyt lähinnä sellaisiin miehiin, joita oudoksuttaa vähäinen kumppanieni määrä. Olen 38-vuotias ja on ollut seksiä vain 3 eri miehen kanssa, kaikki näistä parisuhteessa ollessa, ei irtosuhteita.
Nykyistä miesystävääni asia vaivasi alkuun ihan kauheasti, hän epäili että en taida olla kovin seksuaalinen ihminen kun olen pitkiä jaksoja selibaatissa elellyt. Hänelle olisi selvästi ollut toive villimpi ja kokeneempi nainen, eikä tosiaan mikään lähes nelikymppinen neitsyt.
Että kyllä tosi montaa miestä kiusaa kumppanin menneisyys.
Miehen seksuaalisuus on luonteeltaan täysin erilaista kuin naisen, siihen liittyy olennaisesti omanarvontunto ja ego. Eikä yleensä mikään anna miehen seksuaali-identiteetille yhtä mahtavaa nostetta kuin tietää, että hän on pysyvän kumppaninsa ainut. Siinä saa tuntea olevansa oikea mies, voittaja ja valloittaja.
Tuo siis on ideaalitilanne, mutta nykypäivänä ideaaliin pääseminen on vaikeaa, joten nykymies tyytyy myös ns. toiseksi parhaaseen vaihtoehtoon. Eli suomeksi siihen, että naisella on ennen häntä ollut vain muutama kumppani. Tämä on tietysti ihan ookoo ja näinkin syntyy varsin hyviä parisuhteita! Mutta miehen psyyke ja seksuaalisuus vain toimivat niin, että tuo on automaattisesti vasta kakkosvaihtoehto. Neitsytkumppani on se paras.
Ennen kuin lynkkaatte minut joukolla painottaisin vielä, että nämä ovat kärkkäitä yleistyksiä eivätkä toki mitään universaaleja totuuksia. Mutta toisaalta ne pohjaavat omaan laajaan kokemuspiiriini ja aidon elävän elämän esimerkkeihin.
Summa summarum, miehet kunnioittavat hyvin paljon naisen (suhteellista) siveyttä silloin, kun kumppania haetaan. Naiselle on eduksi, jos seksikumppaneita ei menneisyydessä ole liikaa, parhaassa tapauksessa tietysti ei yhtäkään.
Muinaisina aikoina naisen neitsyys oli naimisiin pääsyn edellytys. Nykyisin se on vain kilpailuetu.
Nyt pääsette lynkkaamaan. :)
M27
Mun miehen ex oli neitsyt heidän tavatessaan, miehellä oli kyllä ollut aiemmin muitakin. Oli varmasti miehen mielestä ihan mahtavaa, sitä en epäile. Muutama vuosi menikin hyvin. Sitten alkoi alamäki, ei ollut oikein mitään yhteistä, seksistä tuli valtataistelua. Viiden vuoden jälkeen nainen petti (useamman eri miehen kanssa) ja lopulta jätti. Miehellä kesti tosi pitkään päästä erosta henkisesti 'kuiville'.
Me tapasimme vajaa vuosi eron jälkeen. Itselläni on ollut useampia kymmeniä seksikumppaneita ennen miestäni. Ja mies tietää sen kyllä, itse kysyi alkuaikoina. Jonkin aikaa tosiaan oli miehelle aika kova pala, että mulla on ollut kumppaneita enemmän kuin hänellä. Mutta sittemmin käänsi asian niin että paljon kokenut nainen voikin olla parempi vaihtoehto. Mä olen ihan riittävästi seikkaillut, ei todellakaan tarvitse arpoa että millaistahan se seksikin olisi jonkun toisen kanssa. Ja onhan sekin miehelle aikamoinen meriitti että juuri HÄN sai mun villin sinkkuvaiheen katkaistua. Kymmenen vuotta ollaan oltu yhdessä, onnellisia ollaan ja seksiä riittää edelleen runsain mitoin.
ihan sama juttu. Mies ja exänsä olivat toistensa ensimmäisiä. Tapasivat nuorina ja menivät naimisiin. Avioliittoa ehti kestää alle kaksi vuotta kun exänsä kehitteli seksisuhteen työkaverinsa kanssa.
Sittemmin tulin kuvioon, kaikkine kokemuksineni ja hyvin on kelvannut. Mies on ollut hämmästyneen iloinen estottomuudestani. Exänsä ei kuulemma ottanut koskaan suihin, ei halunnut olla päällä, oikeastaan kaikki muu kuin pimeässä peiton alla oli poissa laskuista.
Niin ja minä en ole koskaan pettänyt ketään, enkä petä.