Cheek on niiiiin huono
Nyt kun sitä taas valitettavasti tulee radion täydeltä, niin ei voi kuin ihmetellä, miten tuota on joskus mennyt stadionillinen kuuntelemaan? Ihan kamalaa kuraa.
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 07:49"]
Cheek pystyy syöttämään ja juottamaan hyvin lehti-, radio ja tv-toimittajat. Nytkin vapaaliput lehdille saapuivat jo ennen kesälomia.
[/quote]
Suomipop ainakin tuntuu olevan pelkkää maksettua Cheekin mainosta koko kanava.
Se, että sanoo että Cheekillä ei ole musiikillisia lahjoja todistaa ettei kuuntele/ymmärrä räppiä. Sanoituksista voi olla montaa mieltä, mutta erittäin taitava artisti teknisesti (flow ja riimit).
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 23:43"]Enemmän mua ihmetyttää se, että miten joitakin voi ärsyttää niin paljon ko. tyyppi. Mulla on monta artistia joista en tykkää yhtään, mutta mä olen ratkaissut asian niin, että en kuuntele heitä eikä mua kiinnosta lukea heitä koskevia uutisia ym. Ja vielä vähmmän mua kiinnostaa tehdää heistä avauksia av:lle.
Jokseenkin käsittämätöntä tämä jatkuva todistelu toisille, että mä en tykkää Cheekistä, kun se on niin paskaa ja paskat ihmiset kuuntelee sellasta paskaa. Blaa blaa blaa. Jos joku tykkää Cheekistä, niin ei ole multa pois, eikä sulta. Siinäpähän tykkää.
[/quote]
Suhteellisen naivia ajatella, että kun itse ei seuraa ja kuuntele, ei kuulu ja näy.
Fb huutaa omaa cheek kakofoniaansa ja naapurin teinit huudattaa sitä paskaa jatkuvasti. Mutta kun lapsen pitää saada fanittaa, idolius on tärkeetä.
Jne.
Cheek on hyvännäköinen, menestyvä, eläytyvä, empaattinen, yhtä aikaa nöyrä ja määrätietoinen.
vihaajat vihaa.. ne kateelliset
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:17"]Se, että sanoo että Cheekillä ei ole musiikillisia lahjoja todistaa ettei kuuntele/ymmärrä räppiä. Sanoituksista voi olla montaa mieltä, mutta erittäin taitava artisti teknisesti (flow ja riimit).
[/quote]
No, ei ole lahjakas. Ei ainakaan flown ja riimityksen suhteen. Hyvä äänen väri sillä on.
Kuuntelen räppiä ja Cheek ei sitä ole.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:17"]Se, että sanoo että Cheekillä ei ole musiikillisia lahjoja todistaa ettei kuuntele/ymmärrä räppiä. Sanoituksista voi olla montaa mieltä, mutta erittäin taitava artisti teknisesti (flow ja riimit). [/quote] No, ei ole lahjakas. Ei ainakaan flown ja riimityksen suhteen. Hyvä äänen väri sillä on. Kuuntelen räppiä ja Cheek ei sitä ole.
[/quote]Huonous kuuluu räppiin, mitä huonompi sitä parempi. Innovaatiot on perseestä.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:21"]Cheek on hyvännäköinen, menestyvä, eläytyvä, empaattinen, yhtä aikaa nöyrä ja määrätietoinen.
vihaajat vihaa.. ne kateelliset
[/quote]kateellisuuskortti nostettu esiin!
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 07:49"]Cheek pystyy syöttämään ja juottamaan hyvin lehti-, radio ja tv-toimittajat. Nytkin vapaaliput lehdille saapuivat jo ennen kesälomia.
[/quote]
Iltapäivälehtien toimittajat jo odottavat pääsevänsä kuvaamaan innokkampia faneja levykaupan oven edessä kun tuo huippu AO levy ilmestyy.
Onhan se levykin ollut jo jaossa parhaille kanaville ja toimittajille.
No v.tun köyhä se ainakin on! Sen tietää jopa miljonääri-Antti.
Kommariwoke ei tykkää, Erika on sitten parempi😂😂😂Ei widdu hyvää päivää😂👍👍
Vierailija kirjoitti:
No v.tun köyhä se ainakin on! Sen tietää jopa miljonääri-Antti.
Ja sinä olet ääliö, nostat esiin 10 vuotta vanhan aloituksen.
Vierailija kirjoitti:
Kommariwoke ei tykkää, Erika on sitten parempi😂😂😂Ei widdu hyvää päivää😂👍👍
LAITA KORKKI JO KIINNI, E.V. EI LIITY TÄHÄN VANHAAN ALOITUKSEEN MITENKÄÄN.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:24"]
Eiköhän ole taas aika muistella tätä tyylinäytettäValitsemasi evästeasetukset estävät tämän sisällön näyttämisen. Nähdäksesi sisällön sinun on hyväksyttävä Sanoman sisällönjakelukumppanien evästeet. Hyväksynnän jälkeen voimme näyttää sinulle sisältöä mm. YouTubesta, Facebookista, Twitteristä ja Instagramista. Anna lupa evästeille
[/quote]
Tää on parempi:
En tiedä mikä tuo esityskieli on...