Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaksosuudesta

18.10.2012 |

Olen noin 7 viikolla raskaana mutta mietityttää että voisko olla mahdollista että tulossa olisi kaksoset? Mietin tätä lähinnä siksi kun oletetun oviksen aikaan tunsin ovulaatiokivut sekä oikealla että vasemmalla puolella. Aiempia lapsia yrittäessäni olen tuntenut kipuja vain jommallakummalla puolella ja tuloksena on ollut silloin 1 lapsi. Kokemuksia kaipailisin että onko jollain ollut jossain vaiheessa samankaltainen tilanne ja onko tosiaan tuloksena olleet kaksoset? :) Olo kyllä muuten ei ole sen oudompi kuin yhtä lasta odottaessa :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että noilla kivuilla on mitään tekemistä kaksosasian kanssa.

Vierailija
2/3 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tilanne oli aivan sama, ovulaatiokivut molemmilla puolilla ja ajattelin jo että jotakin on pielessä. Sain tietää tällä viikolla että tulossa on kaksoset, jos sinulle käy samoin, ilmoittele, meillä kai pitäisi olla samoihin aikoihin laskettuaikakin?

vitriini 8+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mahdollista että molemmista munasarjoista ovuloinut, niinhän epäidenttiset kaksoset tulevat. Itse oon kerran odottanut kaksosia joista toinen meni kesken, ovis oli kivuiltaan ennen sitä silti toispuoleinen, eli varmaan jakautunut munasolu. Onnittelut mikäli kaksoset tulossa, parempi ennuste on erimunaisilla kaksosilla muutenkin kuin jakautuneessa munasolussa:)