Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki käskee leipomaan, no antakaa helppoja ruisleipä reseptejä kiitos!

Vierailija
18.10.2012 |

Kun minä en syö vaaleaa leipää jota on siis sämpylöinä helppo tehdä. Ruisleipää en ole koskaan edes kokeillut (jostain syystä luulen sen olevan työlästä) eikä ole leivinuuniakaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla ongelmat? Jätä leipä syömättä, siinä se oli leivinuunia tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruisleivän leipoa ilman leivinuunia.

Ruisjauhopaketin kyljessä olevia ruisruutuja ollaan tehty paljonkin, ovat niin yksinkertaisia, mutta niissäkin on puolet jauhomäärästä vehnäjauhoja

Vierailija
4/12 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myydään sellaista Ruisleipä-aines nimistä jauhoa johon lisätään vain vesi ja hiiva, kokeile sitä. Itse teen siitä hiukan miedompaa ja korvaan osan jauhoista hiivaleipäjauhoilla. Onnistuu sähköuunillakin.

Vierailija
5/12 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

leipäreseptiin

http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/125385/PERINTEINEN%20RUISLEIP%C…

ja tällä tavalla voit laittaa raskin eli taikinajuuren alulle

http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/48633/RUISLEIV%C3%84N%20JUURI/

Paistoajaksi riittää tunti.

Vierailija
6/12 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myydään sellaista Ruisleipä-aines nimistä jauhoa johon lisätään vain vesi ja hiiva, kokeile sitä. Itse teen siitä hiukan miedompaa ja korvaan osan jauhoista hiivaleipäjauhoilla. Onnistuu sähköuunillakin.

Vierailija
7/12 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä linkitätte?

Vierailija
8/12 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/12 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista hintaa mutta 2-3 euroa 2 kg. Kyllä siitä tulee aika monta leipää. Litran taikinasta tulee 5 leipää mutta ei siihen mene koko kahta kiloa.

Vierailija
10/12 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://taikinatiinu.blogspot.fi/2010/01/ruisleipa.html

mutta en ole vielä saanut aikaiseksi. Tuossa blogissa on kyllä muitakin aivan ihanan kuuloisia leipäohjeita. Saaristolaisleipä on myös kokeilulistalla.

Vierailija
11/12 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä, huomenna kauppaan :)

p.s osa laitto överi vaikeasti valmistettavia... ei aikaa moiseen, mutta kiitos kuitenkin :)

Vierailija
12/12 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruisleivän leipoa ilman leivinuunia.

Ruisjauhopaketin kyljessä olevia ruisruutuja ollaan tehty paljonkin, ovat niin yksinkertaisia, mutta niissäkin on puolet jauhomäärästä vehnäjauhoja

Mutta ai että ne ruisruudut on hyviä uunituoreina! Itse olen laittanut reilummin ruisjauhoa ja vähemmän vehnäjauhoa - hyvää tuli niinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän