Kokemuksia Dermoshopista? www.dermoshop
http://www.dermoshop.com/fi/products/3054-teho-paivavoide
Tekis mieli kokeilla, mutten tunne tuota puljua ja arastelen ostaa netistä paikoista, joita en ole ennen käyttänyt tai joita tutut ei ole käyttäneet. Tunteeko joku täällä tuon kaupan ja mahd. vielä tuotteenkin?
Kiitos!
Kommentit (25)
Hyviä ja edullisia tuotteita. Suosittelen. Parisen vuotta on tullut tilattua :)
Olen tilaillut tuolta. Joko kotiin tai aikoinaan työporukan kanssa.
Olen kokeillut heidän meikkejään. Hyviä.
Aurinkosuojat ja suihkugeelit parhaimpia.
Nuo nyt tuli ekana mieleen.
Suosittelen paikkaa.
Nopea toimitus.
Nro 13 täällä joka kyselin niiden meikkien laadusta...
Mulle tuli viime viikolla paketti jossa oli meikkivoidetta sävyssä medium, luomiväriä, peitevoidepaletti, huulikiilto Venetian Red ja huulipuna Mahonki. Lisäksi suihkuaineita ja mineraalikivideodorantti.
Olen erittäin tyytyväinen noiden tuotteiden laatuun. Meikkivoide on arkikäyttöön loistava, peittää jonkin verran mutta ei näytä pakkelilta, sävykin sattui sopiva ensi yrityksellä. Luomivärit eivät ole valtavan pigmenttisiä mutta arkeen just hyviä, väripari shamppanja-vaaleanruskea toimii aina luonnolliseen meikkiin. Peitevoide toimii mulla hyvin sekä silmien alla että muuten, ei ole sulanut ryppyihinkään kuten monet tekee. Huulikiilto Venetian Red on tosi upea klassinen punainen, peitevoiteen ohella mun suosikki näistä. Huulipunan väri on kiva ja laatukin hyvä, mutta mun makuun vähän turhan voidemainen, tykkään enemmän mattapunista, tämä on sellainen aika huulikiiltomainen.
Dermoshop nettitilauksena tulee mutta bonustuotteet ei ole mukana koskaan :(
[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 12:34"]
[/quote]
Tä?? Ite oon aina tilannut ja saanut bonustuotteet joka ikinen kerta. Tosin ensin pitää kerryttää sitä bonusta, jotta voi tilata niitä bonustuotteita. Ei sitä kerry välttämättä edes 50 euroan tilauksesta.
Onko nuo niiden meikit muuten ihan kelvollisia? Vuosia sitten tilasin sieltä ihonhoitotuotteita ja ne olivat hinta-laatusuhteeltaan hyviä. Nyt niillä näkyy olevan meikkituotteitakin. Voisin kokeilla niitäkin.
Meikit on todella hyviä, ainakin minun makuun. Minä ja mun yksi tytöistä tykätään ripsiväristä, yksi taas ei. Irtopuuterista tykätään kaikki, samoin meikkivoiteesta ja peiteväristä. Mulle tuli joulutilauksen mukana sieltä lahjaksi myös poskipuna ja sekin on hyvä, siis tuli ihan sen bonustuotteen lisäksi. Kiva yllätys oli. Huulipunista ja huulikiilloista tykkään tosi paljon.
Dermosilin tuotteet on hinta-laatusuhteeltaan erinomaisia ja riittoisia. Meillä niitä on käytetty jo 15 vuotta. Toimitus on nopea, tulee 3-5 arkipäivässä.
Oho, Dermosilin suihkugeelit ja vartalovoiteet ovat minulle tuttuja. Olen saanut niitä lahjaksi ja käyttänyt ja pitänyt kovasti. Mutta mä luulin, että niitä voi ostaa jostain apteekista tai kalliista kemikalioista. Mulla ei ollut aavistustakaan, että näitä myydään vaan etänä.
Ja toi hinta, todella hyvä hinta-laatu suhde. Aiemmin mulla ei ollut tietoa näiden hinnoista ja olen yllättynyt hintojen edullisuudesta. Siis mä ihan oikeesti luulin, että nämä olis kalliimpia. Pitää varmaan joskus koittaa itse tilata.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 12:53"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 12:34"]
[/quote]
Tä?? Ite oon aina tilannut ja saanut bonustuotteet joka ikinen kerta. Tosin ensin pitää kerryttää sitä bonusta, jotta voi tilata niitä bonustuotteita. Ei sitä kerry välttämättä edes 50 euroan tilauksesta.
[/quote]
Mulle on aina tullut bonustuotteet kun oon tilannut. Kannattaa ehdottomasti valittaa jos ei ole tullut, varmasti korjaavat asian! :o Mutta tota ihmettelen, ettei esim. 50 euron tilauksesta kertyisi bonusta?! Mulle ainakin on kertynyt...
Todella hyviä tuotteita, nopea toimitus ja kohtuulliset hinnat. OIen käyttänyt n 20 v ja suosittelen lämpimästi.
Todella hyviä tuotteita, nopea toimitus ja kohtuulliset hinnat. OIen käyttänyt n 20 v ja suosittelen lämpimästi.
Jep, kerrankin voi suositella, niin kuin muutkin! Olen useasti tilannut ja aina kaikki toiminut hienosti, myös bonustuotteet olleet aina mukana.
Tilaan kosteusvoiteita, shampoita, vaaleanpunaista kasvojenpesuvaahtoa, aurinkopuuteria, meikkisuteja yms. Ainoa tuote, joka mulla ei toiminut, oli deodorantti.
Hyviä tuotteita kohtuuhintaan! Esim. muuta deodoranttia en juuri käytäkään kuin Dermosilin miedosti hajustettua. Kasvojen puhdistusaineet, voidesaippua yms. ovat käytössä jatkuvasti. Myös ne muutamat meikit, joita olen tilannut, ovat olleet hyviä. Suosittelen!
Tein juuri tuonne tilauksen. Tilasin suihkutettavaa öljyä kropalle, meikkivoidetta, mahonginsävyisät huulipunaa, käsisaippuaa. Saa nähdä miten toimivat. Hinnat oli varsin kohtuullisia ainakin.
vähintään 50 eurolla, niin saa ilmaisen toimituksen. Posti tuo kotiin asti.
Me tilataan työporukalla tuolta säännöllisesti kolme, neljä kertaa vuodessa.