Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska ihmiset alkaa järkevästi

Vierailija
18.10.2012 |

sisustamaan?

Koska ymmärretään, että pelkkä valkoinen on mauton?

Koska ymmärretään, että valkoiseen ympäristöön voi yhdistellä jotain tummaakin ja esim. vanhat tummat lipastot sopii hyvin valkoisten kanssa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/23 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ainakin ruotsalaisissa, tanskalaisissa ja brittiläisissä sisustuslehdissä näkee kokovalkoisia tai pääväriltään valkoisia asuntoja. Living etc:lla (brittilehti) tulee kai edelleen kerran vuodessa "the white issue" jossa keskitytään valkoiseen. Joskus sellaisessa oli joku miespuolinen sisustussuunnittelun guru jolla oli lähes kokovalkoinen koti, totesi vaan että hän kannattaa modernia sisustusta ja materiaaleja koska "otherwise you'll miss the time when you're living" tms., en nyt ihan tarkkaan muista lainausta mutta tuo oli ajatus.

Itse tykkään sekatyylistä, mutta varmaan sekin osan mielestä on kamalaa. Makuja on niin monia, toisista valkoinen on ihanan rauhoittava, toisista kylmä ja kalsea. Jonkun mielestä runsas tyyli on kodikas, toisesta sekava ja levoton.

Se mikä minua henkilökohtaisesti ihmetyttää on se miksi osa tuomitsee vanhan talon remontin jossa on laitettu esim. moderni keittiö, koska se on kuulemma epäsopivaa ja rumaa, vanhassa talossa pitäisi sisustaa sen ajan tyyliin. Itse haluaisin tietää ovatko nämä ihmiset siis sitä mieltä että uuteen taloon ei saisi tuoda esim. antiikkihuonekaluja ja vanhassa talossa asuva saisi tulla toimeen ilman telkkaria ja tieto-, tiski- ja pyykkikoneita, luopua ehkä myös sisävessasta ja jääkaapista?

minä en tuomitse jos vanhaan taloon laittaa modernin keittiön. jos osaa säästää lautalattiat ja säilyttää lautakaton ja muutakin vanhaa niin moderni keittiö sopii kyllä. tarkoitathan myös, että keittiössä olisi lankkupöytä, mutta siis kaapistot ja koneet olisi uutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan yleisemmällä tasolla.

kyllä ainakin ruotsalaisissa, tanskalaisissa ja brittiläisissä sisustuslehdissä näkee kokovalkoisia tai pääväriltään valkoisia asuntoja. Living etc:lla (brittilehti) tulee kai edelleen kerran vuodessa "the white issue" jossa keskitytään valkoiseen. Joskus sellaisessa oli joku miespuolinen sisustussuunnittelun guru jolla oli lähes kokovalkoinen koti, totesi vaan että hän kannattaa modernia sisustusta ja materiaaleja koska "otherwise you'll miss the time when you're living" tms., en nyt ihan tarkkaan muista lainausta mutta tuo oli ajatus. Itse tykkään sekatyylistä, mutta varmaan sekin osan mielestä on kamalaa. Makuja on niin monia, toisista valkoinen on ihanan rauhoittava, toisista kylmä ja kalsea. Jonkun mielestä runsas tyyli on kodikas, toisesta sekava ja levoton. Se mikä minua henkilökohtaisesti ihmetyttää on se miksi osa tuomitsee vanhan talon remontin jossa on laitettu esim. moderni keittiö, koska se on kuulemma epäsopivaa ja rumaa, vanhassa talossa pitäisi sisustaa sen ajan tyyliin. Itse haluaisin tietää ovatko nämä ihmiset siis sitä mieltä että uuteen taloon ei saisi tuoda esim. antiikkihuonekaluja ja vanhassa talossa asuva saisi tulla toimeen ilman telkkaria ja tieto-, tiski- ja pyykkikoneita, luopua ehkä myös sisävessasta ja jääkaapista?

minä en tuomitse jos vanhaan taloon laittaa modernin keittiön. jos osaa säästää lautalattiat ja säilyttää lautakaton ja muutakin vanhaa niin moderni keittiö sopii kyllä. tarkoitathan myös, että keittiössä olisi lankkupöytä, mutta siis kaapistot ja koneet olisi uutta?