Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päänsärky! Kaikki vinkit vastaan otetaan!

Vierailija
18.10.2012 |

Heräsin kovaan toispuoleiseen päänsärkyyn. Otin heti herättyäni 600mg buranaa, mutta ei vaikutusta. Migreenitaipumus on, mutta nyt taitaa olla kyse niskajännityksestä. Tänään olisi pakko saada tärkeä kirjallinen työ valmiiksi, joten kaikki vinkit tänne, kiitos!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vielä toimen burana, pari panadolia lisäksi kofeiinitabletteja tai energiajuoma. Mee vaikka tunniks pitkäkseen pimeään huoneeseen.

Vierailija
2/8 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kannattaa heti ottaa 1200 mg ibuprofeenia kerralla.

Piikkimatto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ainakin tunniksi lepäämään, mutta ennen sitä syö jotain myrkyllisen suolaista, ja juo niin paljon vettä kuin pystyt.

Vierailija
4/8 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain suolaista.

Ja niitä lääkkeitä, ainakin 8 tunnin välein.

Vierailija
5/8 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mul auttaa kun menee lämpimään suihkuun tai saunaan ja kun on oikeen niskoja ja yläselkää lämmitelly nii sitte vähän venyttelyä. Ja alla tietty tarpeeksi särkylääkettä.

Vierailija
6/8 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mikreenistä johtuva päänsärky kokeile

mustaseljatuoremehua.

Mulla auttoi tramaattisesti.

Vierailija
7/8 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen olosta, sauna voi olla joko kuvottava tai sitten ihana ajatus. Itse jos olen kipeänä, tai lopen kyllästynyt pahaan oloon kipeänä ollessani, nipistelen ja raavin suuttuneena itseäni kunnes sattuu. Joskus siitä saa jonkinlaisen endorfiini- tai adrenaliiniryöpyn, en tiedä mitä se on mutta olo helpottaa hetkeksi. Ihoa tosin pistelee ja kirvelee sitten. Sitä voi ajatella kivunsiirtona. Toimii pari kertaa päivässä mulla maksimissaan, ei sen useammin, eikä toimi joka kerta tehtynä.

Vierailija
8/8 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile laulamista!

Mulla se auttaa. Se säätelee hengitystä ja rentouttaa. Parhaita on perus-tuutulaulut yms. yksinkertaiset melodiat.

Ei siitä ainakaan mitään haittaa ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi