Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa millaista pahoinvointia teillä on ollut raskauksissa.

Vierailija
18.10.2012 |

Itselläni on kaksi raskautta, joista ensimmäisessä ei ollut huonoa oloa ollenkaan ja toisessa vain aamulla lievää noin 30 minuuttia.

Nyt minulla on ollut kaksi päivää aivan kummallinen ylämahan pahaolo, on poltellut ja oksettanut, mutta ei kuitenkaan ole sellainen oksennustautiolo.

Kuukautiset pitäisi tulla lähipäivinä ja ehkäisykin on ihan kunnossa. Mutta jostain syystä tuli silti raskaus mieleen..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla heräämisen jälkeen yökkäilen tyhjää vatsaa, aamiaisen jälkeen pari tuntia hyvää oloa, ennen lounasta alkaa taas olla huono olo, lounaan jälkeen ja koko loppupäivän on eriasteinen paha olo, oksettaa jos vatsa on liian tyhjä ja ällöttää (pala kurkussa) jos olen syönyt. Illan puistattaa ja toisinaan yökkäilen, sitten nukkumaan. Tämä kestänyt 7-12 viikot ja jatkuu..

Vierailija
2/6 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha olo alkoi heti aamusta ja kesti koko päivän.

Tässä toisessa raskaudessa ei ole ollut tuollaista ja kahviakin olen juonut normaalisti.Ainut mikä ihan alussa toi kuvotuksen,oli tyhjä maha aamuisin mutta ei sitäkään kestänyt kun pari viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvotusta aamuisin, eli kahvia ei tehnyt mieli ollenkaan, mutta kun söi vähän appelsiinia ja kiiwiä, olo helpottui nopeasti.

Vierailija
4/6 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksosraskaus. Oksentaminen alkoi viikolla 5 ja kesti noin 2 kk. Päivän ensimmäinen oksennus tuli aamulla, töihin pääsin just ja just ja sitten lensi taas laatta. Päivällä olo ehkä 5 % parempi, mutta sitten taas iltaa kohden alkoi vessa kutsumaan. Muutaman kerran myös heräsin keskellä yötä tähän kaameaan olotilaan ja vietin yön vessassa. Ja ei tosiaan ollut pelkkää yökkäilyä vaan ihan tavaran kanssa. Välillä olin vessassa yli tunnin ja tämän jälkeen olinkin sitten siinä mallissa, ettei tarvinnut enää töihin lähteä.

Syöminen ei auttanut asiaa, jos haisi kahvi tai paistettu ruoka, sain lähteä välittömästi vessaan. N. 1 kk söin pelkkiä mehujäitä. Raikas ulkoilma auttoi jonkin verran, tosin kerran vetäisin ihan kadullekin ykät - ei voinut mitään.

Elämäni järkyttävin 2 kk. Mutta nyt 3 vuotta jälkeenpäin: se NIIN oli tämän kaiken arvoista

Vierailija
5/6 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksosraskaus. Oksentaminen alkoi viikolla 5 ja kesti noin 2 kk. Päivän ensimmäinen oksennus tuli aamulla, töihin pääsin just ja just ja sitten lensi taas laatta. Päivällä olo ehkä 5 % parempi, mutta sitten taas iltaa kohden alkoi vessa kutsumaan. Muutaman kerran myös heräsin keskellä yötä tähän kaameaan olotilaan ja vietin yön vessassa. Ja ei tosiaan ollut pelkkää yökkäilyä vaan ihan tavaran kanssa. Välillä olin vessassa yli tunnin ja tämän jälkeen olinkin sitten siinä mallissa, ettei tarvinnut enää töihin lähteä.

Syöminen ei auttanut asiaa, jos haisi kahvi tai paistettu ruoka, sain lähteä välittömästi vessaan. N. 1 kk söin pelkkiä mehujäitä. Raikas ulkoilma auttoi jonkin verran, tosin kerran vetäisin ihan kadullekin ykät - ei voinut mitään.

Elämäni järkyttävin 2 kk. Mutta nyt 3 vuotta jälkeenpäin: se NIIN oli tämän kaiken arvoista

Vierailija
6/6 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä