Olen raskaana,mitkä olis hyvät alkoholittomat drinkit laivalla..
Kun en voi juoda alkomahoolia.. tai jos voin niin paljon uskaltaa ottaa,meillä on pikkujoulu risteily huomenna.
Kommentit (13)
Samoin ginger ale näyttää ja itselle tuntuu enemmän drinkiltä kuin pelkkä cokis.
Itse tykkään myös alkoholittomasta oluesta, mutten tiedä löytyykö sitä laivalta.
holiton drinkki. Ei kai niitä tavallisesti millään nimellä tilata.
lasten drinkki kuin shirley temple,,,
Kun en voi juoda alkomahoolia.. tai jos voin niin paljon uskaltaa ottaa,meillä on pikkujoulu risteily huomenna.
Entisenä baari työntekijänä sanoisin, että loistava vaihtoehto on Titanic :)
sanot vaikka sille baarimikolle, että alkoholiton drinkki, joka saa näyttää alkoholliselta niin, ei tee mitään lastendrinkkiä. Ei sun drinkkis erotu muista. Myös alkoholiton olut on ihan hyvä vaihtoehto jos oluesta tykkäät, sitä ei ulkonäöstä erota.
Jos et halua kertoa raskaudesta niin aina voit valehdella, että olet antibioottikuurilla, jonka aikana ei antabusreaktion pelossa voi juoda.
En itse yleensä juo alkoholia ja musta tuntuu, että aikuiset ihmiset kiinnittävät aika vähän huomiota toistensa lasien ja pullojen sisältöihin. Moni on nimittäin ollut yllättynyt kun olen kertonut, etten yleensä juo alkoholia kun on kuitenkin nähnyt minua baareissa ym. illanistujaisissa.
pyytää nimellä mitään drinkkiä, josta en tiedä mitä siinä on. Eli kun saat täällä ehdotuksia, niin googlaa ne. Ettei tuu ylläreitä, nimettömällä palstalla kun voi huudella mitä vaan....
Parhaat drinkit (sekä alkolla että ilman) oon aina saanut, kun asiansa osaava baarimikko on ne tilanteessa loihtinut. Kysynyt vaan eka esim. tykkäätkö kirpeästä vai makeasta ym mieltymyksiä. Toki tuo tonic-vesi sitruunallakin on ihan jees.
Entisenä baari työntekijänä sanoisin, että loistava vaihtoehto on Titanic :)
Titanic on jäävettä?
mutta minä join monesti appelsiini- tai omenamehua spritella. Ihan hyvää oli. Ja kai siellä pikkujouluaikaan saa alkoholitonta glögiä.
Vichy-omenamehu näyttää siideriltä ja on hyvää. Vichy-karpalomehu on vielä parempaa ja näyttää joltain drinkiltä tai karpalo-lonkerolta.
Alkoholiton olut on hyvä vaihtoehto (kotimaiset on 0%, saksalaiset alkoholittomat vehnäoluet voi olla 0,5%).
Itseään kunnioittavissa mestoissa on myös alkoholittomat viinit, mut ne on yleensä pahoja.
Antibiootit ei aiheuta antabus-reaktioita. Ainoa varma lääke on Flagyl (naistenvaivoihin). Ja siitäkin sulla "on" sitten tabletit, koska emätinpuikoista ei tod. tuu antabusvaikutusta.
Hei,
tässä kaikille hieman erikoisempia ja täysin valmistettavissa olevia (ilman erikoisia blendereitä ja siirappeja) alkoholittomia drinkkejä :). http://pandaliciousblog.blogspot.fi/2016/05/mocktails-herkulliset-alkoh…;
Virgin Mary ja alkoholiton margarita.
Brewdogin Nanny State. Vaikka tuskin olet siellä laivalla pysytellyt neljä vuotta ja yhä raskaana. Halusin vain kertoa kaikille hyvän alkoholittoman oluen.
ap
silleen et näyttäis uskottavalta