Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun pyydän miestä antamaan lapselle iltapalaa, mies kysyy "Mitä mä sille annan"

Vierailija
17.10.2012 |

Kun kieltäydyn neuvomasta ja ilmaisen haluni viettää vapaahetkeä, mies kysyy lapselta, mitä mä sulle laitan. Lapsi ei osaa sanoa. Mies seisoo avuttomana jääkaapin edessä eikä osaa toimia.

Onko kohtalotovereita?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole lapsia, mutta miehelle kyllä pitää kertoa miten ruoka tehdään, ei osaa improvisoida.

kun veimme erästä 3v poikaa kotiinsa autolla, kysyi mies pojlta, joka siis ei vielä edes nähnyt ikkunasta ulos kun meil ei ole lastenistuinta kun ei ole lapsiakaan, että neuvoppa nyt missä sä asut, näyttääkö tutulta. Oikeasti ei oltu siellä päinkään missä piti ja raivosin sit et eikö voi osoitetta laittaa navigaattoriin??

todella yksinkertaisita asioita tapellaan kun jotenkin tuntuu että miehel ei järki leikkaa..

Vierailija
2/12 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en neuvo, lapsi saa eteensä jotain seuraavista:

viinirypäleitä

riisikakun

kinkkusiivun

piltti hedelmäsosepurkin

jugurtin

juomaksi vettä tai kivennäisvettä.

Siis oikeasti, kupillinen viinirypäleitä 2,5 vuotiaalle iltapalaksi. Tai 1-2 kinkkusiivua.

Sama juttu, oli kyseessä sitten aamupala, lounas tai välipala. Kuvitelkaa lounaaksi riisikakku ja kivennäisvettä.

Joo, mun mies on ihan sairaan TYHMÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinirypäleitä

riisikakun

kinkkusiivun

piltti hedelmäsosepurkin

jugurtin

Siis oikeasti, kupillinen viinirypäleitä 2,5 vuotiaalle iltapalaksi. Tai 1-2 kinkkusiivua.

Sama juttu, oli kyseessä sitten aamupala, lounas tai välipala. Kuvitelkaa lounaaksi riisikakku ja kivennäisvettä.

Vierailija
4/12 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinirypäleitä

riisikakun

kinkkusiivun

piltti hedelmäsosepurkin

jugurtin

Vierailija
5/12 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinirypäleitä

riisikakun

kinkkusiivun

piltti hedelmäsosepurkin

jugurtin

Minusta tuo kuulostaa ihan hyvältä iltapalalta. Meillä lapset syövät useinkin iltapalaksi hedelmiä (vaikka niitä viinirypäleitä). Olen tyytyväinen jos ottavat lisäksi pari kinkkusiivua. Jogurtti tai hedelmäsosepurkki on myös tavallinen iltapala. Riisikakkuja ei syödä, mutta joku voileipäkeksi tai hapankorppu voi olla syötävänä. Ja juomana vettä.

Lapset meillä 5 ja 8 v.

Vierailija
6/12 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...se mies omatoimisesti sieltä kaapista jotain antaa, niin seuraavaksi sinä hypit seinille kun iltapalalla on ahmittu huomisen kiusauksen kinkku.

Onneksi minä en hankkinut lapsia hölmön kanssa, voin ihan huoletta jättää lapsen asiat isän vastuulle. Ei se mitään juttuja samoin hoida kuin minä, mutta hoitaa kuitenkin.

Vierailija
7/12 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei sentään ruoka-asioissa, koska isommat lapset ovat miehen ja vauva meidän yhteinen, eikä vauva vielä syö muuta kuin maitoa... Kuitenkin, jos pyydän miestä esim. antamaan vauvalle villapaidan, niin vastauksena on aina "Mistä?". Siis. Huoh. Sama homma oikeastaan kaikkien vaatteiden, pyyhkeiden ym. tekstiilien kanssa. Aina se sama MISTÄ. Miksei voi ottaa selvää? Myönnän, minä olen meillä järjestellyt kaikki kamat kaappeihin, mutta onko niin vaikea katsoa missä mitäkin on? Ihan hyvin kuitenkin on selvillä siitä, missä hänen omat vaatteensa ja vanhempien lasten vaatteet ovat (ainakin suunnilleen).

Tarkemmin ajatellen sama homma on oikeastaan ihan kaikkien tavaroiden kanssa...

Vierailija
8/12 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minun ei edes tarvitse pyytää miestä antamaan iltapalaa lapselle, vaan hän osaa ihan oma-aloitteisesti sen antaa.

Vierailija
9/12 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama meillä tuon iltapalan kanssa. Ja sitten jos huudan, että antaa vaikka voileivät, niin 100% varmuudella ei ole antanut mitään juotavaa.

Myös lasten pukemisen suhteen mies ihan pulassa:

- mitkä vaatteet lapsille saunan jälkeen (molemmilla lapsilla siis on kuitenkin kaapissa erillinen hylly kotivaatteille ->paitoja ja verkkarihousuja)

- mitä päälle lasten mennessä pihalle/pyöräilemään/kauppaan/puistoon

- ylipäänsä aina sekaisin lasten vaatteista, kun molemmat tyttöjä, mutta eri koot (98 ja 116) ja nimikoitu tarhaa varten

Välillä kun ei ole kysynyt neuvoa ja näen lapset vasta heidän tullessa kauppareissulta isän kanssa, niin voi luoja varjele mitä niillä on ollut päällä :D Siis oikeasti loppukesästä oli villakypärämyssy ja kumisaappaat lämpimänä päivänä?! Mies totesi vaan, että no se puki noi, enkä mä tiennyt, mitä sillä on nyt ollut päällä normaalisti.

Lisättäköön vielä, että mieheni on fiksu, korkeasti koulutettu ja työssään menestyvä mies..

Vierailija
10/12 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei sentään ruoka-asioissa, koska isommat lapset ovat miehen ja vauva meidän yhteinen, eikä vauva vielä syö muuta kuin maitoa... Kuitenkin, jos pyydän miestä esim. antamaan vauvalle villapaidan, niin vastauksena on aina "Mistä?". Siis. Huoh. Sama homma oikeastaan kaikkien vaatteiden, pyyhkeiden ym. tekstiilien kanssa. Aina se sama MISTÄ. Miksei voi ottaa selvää? Myönnän, minä olen meillä järjestellyt kaikki kamat kaappeihin, mutta onko niin vaikea katsoa missä mitäkin on? Ihan hyvin kuitenkin on selvillä siitä, missä hänen omat vaatteensa ja vanhempien lasten vaatteet ovat (ainakin suunnilleen).

Tarkemmin ajatellen sama homma on oikeastaan ihan kaikkien tavaroiden kanssa...

tuohon ikuiseen tavaroiden ihmettelyyn, että kuinka yksinkertaista hänen päivätyönsä mahtaa ollakaan, kun kotona vaatteiden löytyminen on niin haasteellista. Sen jälkeen ei mies ole paikkoja kysellyt ja tyhmää esittänyt. Se oli vaan sellainen esitys, jolla sai mut huolehtimaan kaikesta.

Vierailija
11/12 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostavat aika päällepäsmäreiltä. Ovat vuosikausia käskeneet miehen pois jaloista, kun kerran itse tekevät mielestään paremmin. Onko sitten ihme, että mies ei osaa keittää mannavelliä, jos ei ole koskaan annettu aikaa opetella?

Vierailija
12/12 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostavat aika päällepäsmäreiltä. Ovat vuosikausia käskeneet miehen pois jaloista, kun kerran itse tekevät mielestään paremmin. Onko sitten ihme, että mies ei osaa keittää mannavelliä, jos ei ole koskaan annettu aikaa opetella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän