Miten lähestyä miestä, jolle kaikki flirttailu on liian hyökkäävää?
On todella kultainen ja empaattinen, mutta on aina huomauttamassa yhdelle tutulleni, että tämä on liian hyökkäävä kun tuttuni yrittää flirttailla ko. miehelle.
Siis onhan tuttuni jutut aika kaksimielisiä, mutta ei nyt ihan kamalia. Itse olen oikeasti samanlainen, mutta olen onnistunut salaamaan tämän puolen itsestäni vielä :P
Kommentit (9)
Tunnen vetoa tuohon mieheen. Enkä mä nyt välttämättä mikään ronski ja rempseä edes halua olla, vaan tuo mies tuntuu siltä, että sen seurassa voisi olla oma lälly ja pehmo itsensä. Tuosta miehestä todellakin huokuu jotain positiivista rauhallisuutta ja turvallisuutta sekä kunnioitusta muita kohtaan.
ap
Tai jos se ei ole edes hetero, eikä tykkää mistään flirteistänne sen takia
Tunnen vetoa tuohon mieheen. Enkä mä nyt välttämättä mikään ronski ja rempseä edes halua olla, vaan tuo mies tuntuu siltä, että sen seurassa voisi olla oma lälly ja pehmo itsensä. Tuosta miehestä todellakin huokuu jotain positiivista rauhallisuutta ja turvallisuutta sekä kunnioitusta muita kohtaan.
ap
mun ihastuksesta ;)
Taidat puhua
ap
mun ihastuksesta ;)
Kyllä tää on mulle varattu! Mä en ole flirttaillut tän kanssa yhtään, muutaman kerran vaan samassa ryhmässä istunut ja olen ollut aina aika hiljaa. Tänään ylipäätään ekan kerran moikattiin.
Eiih... Mä niin haluan tän miehen syliin!
ap
On todella kultainen ja empaattinen, mutta on aina huomauttamassa yhdelle tutulleni, että tämä on liian hyökkäävä kun tuttuni yrittää flirttailla ko. miehelle.
Kokeilkaa suoraa hyökkäystä sitten.
Kokeilkaa suoraa hyökkäystä sitten.
Kun kaikenlainen hyökkäävyys on tälle miehelle totaalinen turn off!
Siis onhan tuttuni jutut aika kaksimielisiä, mutta ei nyt ihan kamalia. Itse olen oikeasti samanlainen, mutta olen onnistunut salaamaan tämän puolen itsestäni vielä :P
minä en salaa.Olen aina ollut aito. Ja silti olen päässyt pitkälle.
Kun kaikenlainen hyökkäävyys on tälle miehelle totaalinen turn off!
Jos ei sen hyökkäyksen jälkeen suju sängyssä, ei se muutenkaan sujuisi.
Missä mielessä lähestyä? Jos suhdetta haluaa, niin mahtaako sopia yhteen???