Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan miettineet syvemmin miksi juuri METSÄ on ihmiselle niin voimaannuttava ja mielenrauhaa antava paikka?

Vierailija
17.12.2023 |

Koska se on meidän koti, sama kuin tulet omaan kotiisi työpäivän päätteeksi, sama mielenrauha. 

Kaikki muu tässä ympärillä on keinotekoista ja se ei oo aitoa. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä, siltikin uusi kaupunkirakennustrendi on betonitunnelit..vaikka olisi tilaa jättää väliin myös "luontokaistaleita"...näin ainakin Espoossa ja sitten ihmetellään kun moni haluaa pois. Jäljelle jää betoniviidakossa haahuilevat zombiet. Nykyään on oikeasti jo harvinaista törmätä oravaan vaikka aiemmin näitä pomppi siellä täällä kerrostalojenkin pihapuissa viihdyttämässä asukkaita. Nytpä ei ole näitä puita..

Vierailija
2/10 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisin metsästä, voisin mennä kävelylle keskuspuistoon tai vaikka Nuuksioon. Minä pidän kuitenkin rakennuksista ja ihmisistä, joten kävelen mielummin keskustassa. Ja kesäisin merenrannassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elimme luonnon keskellä ja armoilla kivikaudelta asti, eli miljoonia vuosia sitten jo?

Vierailija
4/10 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan apinoita

Vierailija
5/10 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle metsä ei tuo minkäänlaista rauhaa. Jos olen metsässä, haluan sieltä pois mahdollisimman nopeasti. Minä pidän arkkitehtuurista. Rakastan kaupunkeja. 

Vierailija
6/10 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään metsässä kävelystä.metsässä, ketään ei vaadi mitään ,vaan olet osa luontoa tavallaan.hiljaisuus ja luonnon äänet ja aistimukset ,on kaikki kauneutta täynnä. luonto on kaunista.

Vierailija
7/10 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan metsästä saa muuta kuin märät kengät, hyttysen pistoja, lehtiä hiuksiin jne. riippuen vuodenajasta.

Vierailija
8/10 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puut on toisiinsa yhteydessä juurtensa ja sienirihmastojen kautta. Ja kaikki elää. Ihmisen rakennelmat ei kykene saavuttamaan sellaista täydellisyyttä koskaan

Vierailija
9/10 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsässä on ihana rauha ja hiljaisuus, raikas tuuli ja metsäiset tuoksut tuntuvat turvallisilta, tutuilta ja nautittavilta.

Metsäkävely yksin on rauhoittavaa, ystävän kanssa myös mukavaa.

Vierailija
10/10 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mutta paarma- ja hyttysaikana ei ole metsät voimaannuttavia välttämättä kaikille. Ahdistus voi olla monella ja pako. Mutta keväällä ennen ja syksyllä, voi olla kiva. Ehkä talvella muutamat puut pihan läheisyydessä, jos jollakin on ok-talo tai talvimökki. Kesäkuussa on ensin hullu lintuaika, kunnes se rauhoittuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan