En ole kuullut mitään lapsenlapsistani vuoteen.
Kommentit (35)
Kyllä vastuu on silläkin joka antaa rahaa lainaksi. Ikinä ei ole takeita takaisin saannista, niin se vain on. Meillä kun 75 % isovanhemmista kuollut, niin surettaa vaan ne jotka ei arvosta omia suhteitaan puolin ja toisin...
ei ole hyvä syy, lapset ovat tärkeämmät. Anna velka heille anteeksi.
aina rahaa lastenlapsille syntymäpäivälahjaksi, kun en ole synttäreille päässyt koskaan. Mutta tätä velkaa en anna anteeksi heidän vanhemmilleen.
koska heidän vanhempansa ovat minulle velkaa
ota heihin yhteyttä?
paljonko on isovanhempi-lapsenlapsi -suhteen hinta?
ota heihin yhteyttä?
Etkö voi pitää lapsenlapsiin yhteyttä itse vai ovatko lapset niin pieniä etteivät osaa puhua puhelimessa tai heidän kanssa ei voi käydä esim.puistossa tai elokuvissa?
Etkö voi pitää lapsenlapsiin yhteyttä itse vai ovatko lapset niin pieniä etteivät osaa puhua puhelimessa tai heidän kanssa ei voi käydä esim.puistossa tai elokuvissa?
muutenkaan ole heitä vienyt minnekään. Sitäpaitsi välimatkaa on liikaa näkemiselle, 50 kilometriä.
Mikä kysymys tuo oli olevinaan?
ota heihin yhteyttä?
vain minkälainen summa, puolin ja toisin, on tarpeeksi iso katkaisemaan isovanhemman ja lastenlasten välit.
Velalliset eivät halua(?) maksaa velkaansa, velkoja taas ei anna velkaa anteeksi(?). Lopputulemana katkennut yhteys. Surullista.
Mikä kysymys tuo oli olevinaan?
ota heihin yhteyttä?
vain minkälainen summa, puolin ja toisin, on tarpeeksi iso katkaisemaan isovanhemman ja lastenlasten välit.
Velalliset eivät halua(?) maksaa velkaansa, velkoja taas ei anna velkaa anteeksi(?). Lopputulemana katkennut yhteys. Surullista.
eli en tule koskaan saamaan omiani. Kyllä ottaa aivoon.
jos ei voi antaa anteeksi, joutuu ensin vanhainkotiin ja sen jälkeen saattohoitoon yksin ilman ketään, jota kiinnostaisi!
Sulla on siis kaksi vaihtoehtoa, neuvottelet velasta ja annat anteeksi ja sen jälkeen saat rakkaasi takaisin. Tai sitten voit elää yksin loppuun saakka laskellen pennosiasi.
Näin se menee.