Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäjämieheni

Vierailija
17.10.2012 |

Mieheni petti aiemmin tosi pitkään saman naisen kanssa. Asiaa ei koskaan ainakaan minun puolestani käsitelty loppuun enkä missään vaiheessa ole luottanut häneen tai kuvitellut, ettei enää pettäisi; ennemmin tai myöhemmin, tavalla tai toisella. Nyt vaan pitkään aikaan ei ole ollut mitään todisteita ja mies on ollut jonkun verran avoimempi (esim. ei enää pidä puhelinta äänettömällä tai piilottele sitä).

Nyt äsken näin, että hänelle oli tullut viesti tältä naiselta: oon töissä, soita ysin jälkeen. Mies siis on nyt lääkärissä, mutta iPhonen iMessage näkyi myös hänen Macbookillaan jota satuin juuri käyttämään kun viesti tuli.

Minun tulkintani on, että mies on soittanut naiselle ja tämä on vastannut näin koska ei kerinnyt vastaamaan. Heillä on ennenkin ollut näin, että nainen ei saa soittaa juuri siksi että vaimo saa tietää. Ja yhdeksän aikaan illalla mies on usein pois kotoa harrastuksessa. Eli melko selvä tapaus.

Mitenkähän tässä toimisi? Olen vähän kuin odottanutkin tätä jotta saisin varmuuden. Nyt on kyllä huono aika erota kun toinen lapsemme syntyy noin kuukauden päästä, mutta parempi kai myöhemmin kuin ei milloinkaan. Pärjään kyllä lasten kanssa, toivottavasti ainakin. Ajattelin odottaa, onko miehellä mitään "tunnustettavaa" ja jos ei, niin laitan avioeron vireille. Sovimme joskus aikaisemmin, että jos haen eroa niin mies muuttaa pois; hän ei muka halunnut erota ja tällä tavoin ojensi vastuun eropäätöksestä minulle. Silloin vielä epäröin, mutta tiesin että jos tällainen selkeä kiinnijääminen taas tapahtuu niin päätös on sitten siinä.

Oletteko samaa mieltä? Mies on mahdollisuutensa saanut ja käyttänyt, eikä selvästikään aio olla uskollinen.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kerran pettää, aina pettää, ei ole mikään elämän syvin totuus.

Jos pettämistä tapahtuu kerran, on olennaista mitä sen jälkeen tehdään. Oma parisuhde pitää repiä auki ja rakentaa uudestaan. Tais sitten lopettaa. Pitää selvittää miksi pettäminen tapahtui, mitä tästä eteenpäin.

Pitkässä suhteessa voi tapahtua monenlaista. Ihmiset kasvavat suhteen aikanakin monella tavalla ja yhteys täytyy rakentaa uudestaan, jos se on katkennut.

En ymmärrä sitä, että pitkä pettäminen on paljastunut ja sen jälkeen on vaan jatkettu eteenpäin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Syitä ei ole hoidettu, miten siis oireet olisivat kadonneet?

Ja vielä toinen lapsi tuohon jamaan.. Ehdottomasti nyt ap, mies vaan ulos kuvioista samantien.

Vierailija
22/29 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista syytä ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita kerro ihmiselle miten eksyit tänne ja miten vedit minut ja miehesi mukaan. Ihan turhaan.Olet tyhmä. Todella todella tyhmä. Kertokaa myös te "miehet" joita ei ole olemassa. Miksi tunkette itse itsenne väkisin? Oikeasti minulla kädet tärisee tästä kaikesta.

Vierailija
24/29 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on todella, todella omituinen.

Vierailija
25/29 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku toinen nainen on luultavasti tunnistavinaan itsensä tai jollakin muulla kuin ap:llä on lääkitys viturallaan. Oudolta tuntuu tosiaan.

Vierailija
26/29 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämä mitä porukkaa täälllä liikkuu.Jätä näiden kaikkien hullujen provoilijoiden viestit huomiotta ap. Tsemppiä, olet vaikeassa tilanteessa ja todella vaikean valinnan edessä.

Vierailija
27/29 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi Ville P?

Vierailija
28/29 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs noista, pelkkää panoa se vaan on - sulla on sentään perhe sen kanssa!!! Anna panna jos sikseen on!  Kyllä se siitä rauhoittuu kun vähän kertyy ikää lisää - sitten voitte yhdessä nauraa koko jutulle, se on varma!

Vierailija
29/29 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on todellakin vähintään kummallinen, mutta vastaan silti, koska ap:n viesti vaikutti ihan oikealta. Vastaavassa tilanteessa syntynyt 'pienimmäiseni' täytti jo 11 ja kaikki on mennyt hyvin. Ratkaisin siis aikanaan niin, että nyt riitti. Tätä en kuitenkaan helposti suosittele muille, koska aika kovaahan se on rakentaa koko elämänsä siinä tilanteessa uusiksi, kun uusi pieni on tulossa. En tämän enempää tästä, mutta toivotan jaksamista, mitä ikinä päätätkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä