Nyt menee Citymarket boikottiin!
Useamman kerran olen kiireessä ostanut lihaa, jonka viimeinen päivä samana päivänä! Esim. eilen ILLALLA ostin kanaa, jonka päiväys oli samana päivänä. Ja vieläpä ihan normaalihinnalla myyvät. Todella törkeää ja tämä näyttää olevan jatkuva käytäntö.Kuinkahan vanhaa kalaa ym. myyvät "tuoretiskillä". No, enpä enää tule jatkossa tuolla asioimaan, viereisessä marketissa ei tarvitse päiväyksiä edes vahtia, myyvät aina tuoretta tavaraa.
Kommentit (26)
vanhan päälle. En usko tuohon hetkeäkään.
Meillä päin on 3 cittaria, kahdessa saa vahtia päivämääriä, koska niissä voi tulla vastaan saman päivän päivämääriä, eikä ole laitettu -30% tarroja. Tää yksi cittari on asiakaskunnaltaan selvästi isompi ja se on ehdottomasti paras ruokakauppa ikinä, koskaan ei ole tullut vanhaa tavaraa vastaan.
olen ostanut jotain lihaa ja kotona huomannut että päiväys on samalle päivälle
Sit mua ärsyttää suunnattomastise, että siellä on ns. paistopiste, mutta tuoreet Croissanitit ovat AINA loppu. AINA. Päivällä, illalla, viikonloppuna. Eli selkeästi niitä menee niin paljon, että loppuvat heti. Mutta eivät vaivaudu paistamaan lisää. olen valittanut noin 10 kertaa, mitään muutosta ei ole tapahtunut.
en siis asioi liikeessä enää (kun siellä ei kuunnella asiakasta
Pelkkä myytti, jos ei kerran kukaan niitä saa ostettua. Ovat laittaneet pelkän lapun, et sais croissantin ostajat sisään mut oikeesti niitä ei taideta siellä edes paistaa, muuten tuntuu hyvin oudolle, et ne olis ihan aina loppu.
Jos kerron sinulle, että viereissä marketissa, otetaan hyllystä samalla päiväyksellä olevat tuotteet, niihin liimataan vain uusi päiväys ja laitetaan takaisin hyllyyn.
Näin tosiaan monissa paikoissa toimitaan. Täällä ei tosin ole ketään, joka söisi marninoituja tuotteita, mutta näitä saman päivän tuotteita uitetaan myös marinaadissa, jolloin ei paljon hajulla ja värillä ole väliä.
jos saman päivän lihaa myydään, vieläpä illalla, vieläpä normihintaan. Ja on jatkuva tyyli.