Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuinka monella av palsta aiheuttaa ärtymystä ja aggressioita?

Vierailija
17.10.2012 |

ja kuka kehtaa tunnusta?

itse ainakin loukkaannun ja suutun vähän väliä joidenpin puusilmien kommenteista ja mielipiteistä, ja olen huomannut että tauko aika ajoin av palstasta tekee todella hyvää. Täällä on niin uskomattoman vihamielistä ja aggressiivista porukkaa (ei kaikki mutta jotkut) joten sellainen negatiivisuus ei voi ooa tarttumatta. Tai sitten pitää olla itsetunnoltaan todellinen teflon!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niistä suuttuisi. tämä on ihan pystyyn kuollut palsta, ei mitään elämää enää

Vierailija
2/5 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiukuttaa jotkut mustavalkoiset kommentit.

Sitten taas toisinaan jättää monet kommentit omaan arvoonsa. Esim. nyt tuo missä kysytään äitiyspakkauksen varusteista. Turha edes avata, suurin osa suomalaisista, kun äitiyspakkauksen kuitenkin ottaa, niin mitä sitä puolustelemaan:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää todella paljon se, että viestini ymmärretään tahallaan väärin ja rivien välistä kaivetaan mitä tahansa, jotta minua voidaan arvostella, ja usein nämä asiat ovat täydellisessä ristiriidassa todellisuuden kanssa.

Ja nämä ihmeelliset johtopäätökset, että kun olen hetken iloinen, olen "pumpulissa kasvanut kermaperse, joka ei välitä kenestäkään muusta kuin itsestään ja on huono äiti jota omatkin lapset vihaavat ja mies ramppaa vieraissa" ja mitä ikinä.

Käsittämätön keskustelupalsta tämä on. Onneksi sentään joskus sattumalta törmää johonkuhun, joka osaa keskustella asiallisesti.

Vierailija
4/5 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu, että tänne kirjoittajien keski-ikä on 12-v.

Jos kaikki kirjottais omalla nimellä, olis paljon parempi. Ei tulis turhaa vittuilua.

Mä ainakin voisin kirjottaa omalla nimelläni.

Vierailija
5/5 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuka kehtaa tunnusta?

itse ainakin loukkaannun ja suutun vähän väliä joidenpin puusilmien kommenteista ja mielipiteistä, ja olen huomannut että tauko aika ajoin av palstasta tekee todella hyvää. Täällä on niin uskomattoman vihamielistä ja aggressiivista porukkaa (ei kaikki mutta jotkut) joten sellainen negatiivisuus ei voi ooa tarttumatta. Tai sitten pitää olla itsetunnoltaan todellinen teflon!

mä jo luulin olevani ainoa! :-)